Challengers Yke chagoi en karashigoi

Started by Yke, May 09, 2020, 11:20:19 AM

Previous topic - Next topic

Yke

Afgelopen donderdag dag mijn 2 Challengers mogen uitzoeken onder begeleiding van Stefan, gelukkig, want het viel niet mee om een keuze te maken, maar ik ben ervan overtuigd dat ik 2 leuke visjes heb uitgezocht.

Nu moeten ze alleen nog een beetje gaan groeien. De chagoi is 19cm en de karashigoi is 27cm.

Perry


Bas42

 Leuke visjes gekocht  :y:. Veel succes met het laten opgroeien.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Yke

Het is wel eens tijd voor een update. Ik moest gister even een wondje van een andere vis behandelen, dus gelijk even de 2 Challengers gemeten. Het zijn niet de beste foto's, deze zijn even snel genomen door mijn vrouw. Ik zal binnenkort betere foto's plaatsen.

De vissen gaan volgens mij wel goed, de chagoi is nu 26cm (+7cm) en de karashigoi is nu 35cm (+8cm).

Tot de volgende update :y:


Perry

Nette groei 👍🏻

Heb het idee dat die chagoi hier harder groeien dan de karashigoi
Denk zelfs als het zo door gaat dat de chagoi's de karashigoi voorbij gaan over een tijdje

Yke

Hier zitten ze in de vijver en moeten ze het opboksen tot 85cm. De chagoi was in het begin best schuw en heb het idee dat hij de laatste 2 weken pas echt goed mee eet met de rest. Hoop dat hij nog ff wat in gaat lopen. Ben zeker niet ontevreden hoor, hoop deze lijn nog even vast te kunnen houden.

Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Bas42

Het kan aan de foto liggen maar heb het idee dat de kop van de chagoi wat achterblijft? Is dat een vertekent beeld of heft de chagoi daadwerkelijk een wat kleine kop? De karashigoi gaat goed zo te zien  :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Yke

De kop lijkt idd achter te lopen op de foto, maar is niet zo, zal nog ff een foto erbij doen. Ben erg tevreden over het net patroon van de chagoi.

Perry

Die hier zwemmen zijn heel heel veel lichter van kleur
Zwemmen ook binnen

Yke

Quote from: Perry on July 01, 2020, 10:53:24 AM
Die hier zwemmen zijn heel heel veel lichter van kleur
Zwemmen ook binnen

Kom maar door met die foto's  :y:

Perry

Was eigenlijk van plan om de verrassing kwa ontwikkeling te worden 👻

Yke

Quote from: Perry on July 01, 2020, 12:14:51 PM
Was eigenlijk van plan om de verrassing kwa ontwikkeling te worden 👻

Je zal toch de 4 verplichte updates moeten doen, anders word je gediskwalificeerd volgens mij (dacht dat vorig jaar iig een regel was), dus een verrassing tot het einde gaat iig niet lukken, maar hou ons maar in spanning hoor😬.

Nu het toch ter sprake komt, wanneer moet de eerste update gedaan worden (mss handig om even te weten ivm vakantie ed)

Perry

Klopt die zal ik ook zeker insturen
Maar ze laten niet alle foto's zien die ze krijgen 😬

Bas42

Op de nieuwe foto's is de kop idd veel beter in verhouding  :y:. En netpatroon is idd super. Mooi visje. En nu meters maken.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter