koi cave en challenge 2021

Started by nico1012, January 15, 2021, 15:53:33 PM

Previous topic - Next topic

nico1012

In een filmpje op youtube werd er gesproken over een nieuwe challenge die georganiseerd word door de cave in combinatie met ****.
In mijn ogen was dit bij elke vorige editie een gouden combinatie.
Snap dat er door Corona niet veel mogelijk is maar het zou toch wel heel mooi zijn als we de Kohaku challenge er toch van komt in 2021.
Daar wil ik zeker aan mee doen en heb nog steeds spijt dat ik niet mee heb gedaan met de ueno challenge van vorig jaar.

Edit Fred; Commerciële naam verwijderd.

Fredb

Ik heb de naam van de dealer verwijderd. Er staat niets vast, er is niets gekocht, dus is het niet nodig om namen te noemen.

Een go-sanke challenge over meerdere jaren zou wel mooi zijn :y:

Perry

Tosai tijd komt er nu eigenlijk aan geloof ik

Madinees

Quote from: Perry on January 15, 2021, 23:28:51 PM
Tosai tijd komt er nu eigenlijk aan geloof ik

Ja dat is volgens mij altijd in het vroege voorjaar? Kwekers willen eerst de beste vissen eruit selecteren voor eigen doorkweek?

nico1012

excuses Fred ik had er even niet aan gedacht dat je de naam van het bedrijf niet mocht vermelden

Fredb

Quote from: nico1012 on January 16, 2021, 10:19:57 AM
excuses Fred ik had er even niet aan gedacht dat je de naam van het bedrijf niet mocht vermelden
Geeft niet. We gaan er wel ruim mee om, maar proberen het toch een beetje in te perken. :y:

Perry

Die ueno was ook niet echt een cave ding dat was meer een idee van die dealer
Koicave tegen koi liefhebbers van Facebook

Of heb je het over de mudpondgames

Remco

Hoeveel games komen er nou eigenlijk of zijn nog lopende op de koicave games en de redlabelchallange na?
Hks 2019 voor het eerst mee gedaan,  ultrasieve -20000ltr pomp-bewegend bed - mattenkamer

Perry

De redlabel heeft niet echt iets met de cave te maken

De games van de setjes van 4 vissen loopt nu en denk dat er nog wel meer aan komt maar moeten er ook niet te veel worden lijkt mij

Thijs

Juist uit schrik dat er teveel leuke challenges komen, wacht ik nog vol verwachting af met inschrijven voor de Koi Games. Puur om plaatsgebrek te voorkomen als er een interessantere challenge aankomt.

Noodle

Elke 'Koi Game' zal vooral op een of ander vlak een unieke factor moeten hebben.
Simpelweg een doos chagoi of iets dergelijks in een wedstrijdje gooien is niet de bedoeling.
Liefst moet een koigame ook nog leerzaam zijn.

Dus denk zo breed mogelijk binnen de hobby en heb je unieke ideeën dan zijn die natuurlijk welkom.
Er zullen zo ieder jaar zeker een viertal koigames plaatsvinden, grotere maar ook zeker kleine edities, afhankelijk van het juiste aanbod.
Dit staat nog los van de Mudpond Games die vanzelfsprekend in Japan plaatsvinden.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Noodle

Quote from: Remco on January 16, 2021, 14:39:21 PM
Hoeveel games komen er nou eigenlijk of zijn nog lopende op de koicave games en de redlabelchallange na?

Daarom zitten we hier ook in het board overige grow-outs en challenges.
Hier kunnen mensen natuurlijk ook vissen laten zien die buiten de koicave ergens meedoen.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Madinees

Quote from: Perry on January 16, 2021, 14:49:21 PM
De redlabel heeft niet echt iets met de cave te maken

De games van de setjes van 4 vissen loopt nu en denk dat er nog wel meer aan komt maar moeten er ook niet te veel worden lijkt mij

Het zou leuk zijn als er ook wat meer 'hoogwaardigs' komt. Heb een keer meegedaan met een Chagoi grow-out van Hiraswa en daar echt van genoten.

Fredb

Quote from: Madinees on January 16, 2021, 18:23:40 PM
Quote from: Perry on January 16, 2021, 14:49:21 PM
De redlabel heeft niet echt iets met de cave te maken

De games van de setjes van 4 vissen loopt nu en denk dat er nog wel meer aan komt maar moeten er ook niet te veel worden lijkt mij

Het zou leuk zijn als er ook wat meer 'hoogwaardigs' komt. Heb een keer meegedaan met een Chagoi grow-out van Hiraswa en daar echt van genoten.
:y: dit is trouwens zeker iets op welk punt je sta in de hobby. In iedere kwaliteit range (budget) zijn verschillende mensen die het leuk vinden om mee te doen.

Madinees

Klopt en dat snap en waardeer ik ook hoor.