koi cave en challenge 2021

Started by nico1012, January 15, 2021, 15:53:33 PM

Previous topic - Next topic

Perry

Denk dat er ook wel wat hogere kwaliteit voorbij zal gaan komen
Denk bijvoorbeeld aan de mudpondgames

Fredb

Dat is dan weer iets waar ik waarschijnlijk niet aan mee zou doen.

Gerrit Wolf

Quote from: Perry on January 16, 2021, 19:58:57 PM
Denk dat er ook wel wat hogere kwaliteit voorbij zal gaan komen
Denk bijvoorbeeld aan de mudpondgames

Hier sta ik ook wel voor open de koigames die nu plaats vinden zijn erg leuk maar ik wil geen 4 vissen er bij
Daarom lijkt me 1 betere vis van rond de 500 € leuker
En dit is misschien wel veel geld voor sommigen mensen maar anderen zullen dit weer een schijntje vinden

Madinees

Quote from: Gerrit Wolf on January 16, 2021, 22:06:27 PM
Quote from: Perry on January 16, 2021, 19:58:57 PM
Denk dat er ook wel wat hogere kwaliteit voorbij zal gaan komen
Denk bijvoorbeeld aan de mudpondgames

Hier sta ik ook wel voor open de koigames die nu plaats vinden zijn erg leuk maar ik wil geen 4 vissen er bij
Daarom lijkt me 1 betere vis van rond de 500 € leuker
En dit is misschien wel veel geld voor sommigen mensen maar anderen zullen dit weer een schijntje vinden

Ja zoiets zou leuk zijn. Zit nu in de fase van vijveren dat ik wat wil gaan doorselecteren op kwaliteit. Moet dan echt opletten dat ik ga denken 'doen toch maar mee'.
Bovendien vind ik het best lastig om vissen van de hand te doen, gaat niet heel soepel.

Bas42

Hier dit jaar ook even pas op de plaats gemaakt met al die games. Als ik mee doe is dat primair om er een goede vis aan over te houden voor in mijn vijver. Heb persoonlijk een bloedhekel aan het leuren met vissen (voor de duidelijkheid bij mezelf dan). Ben je intensief een jaar of meer met die vissen bezig geweest om ze vervolgens weer te verkopen c.q. weg te geven. Zekere als ze naar een plek gaan waar ik mijn vraagtekens bij heb. Nu ook bezig met een kwaliteitsslag waardoor ik eerst weer afscheid moet gaan nemen van een aantal vissen maar de slechtste zijn er inmiddels wel uit dus het wordt steeds lastiger om afscheid te nemen. Maar de Mudpoundgames zijn een mooi alternatief voor betere kwaliteit en hoop ook nog een keer deel te nemen aan een kwalitatief hoog staande eenkleurige challenge ....
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

nico1012

nu lees ik dat er nog veel meer gaat komen.
zou het mogelijk zijn om een overzicht te geven van wat er gaat komen.
Wil graag meedoen aan 1 a 2 challenges maar het zou zonde zijn als ik me in schrijf voor challenges die nu aangekondigd worden terwijl er nog leukere komen.
want het liefste doe ik mee met een challenge bij een dealer uit Ridderkerk. Zou voor mij persoonlijk zonde zijn als ik deze moet laten schieten als me budget voor dat jaar al op is.

Bas42

Moet zeggen dat ik de karashi challenge van A&A ook wel erg interessant vind .... Dus die heeft me toch weer aan het twijfelen gebracht.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Sommige denken dat de challenge met karashigoi van a&a ook via de cave is  maar dat is niet zo
Krijgt als caver alleen korting

Ik zou gewoon mee doen bij een challenge die je aan staat en op het goede moment langs komt
Er zullen er ook komen waarvan ik denk dat is me te ver weg

Madinees

Quote from: Perry on January 20, 2021, 18:13:04 PM
Sommige denken dat de challenge met karashigoi van a&a ook via de cave is  maar dat is niet zo
Krijgt als caver alleen korting

Ik zou gewoon mee doen bij een challenge die je aan staat en op het goede moment langs komt
Er zullen er ook komen waarvan ik denk dat is me te ver weg

Ik vind het zelf niet echt boeiend of de challange georganiseerd wordt door de 'KoiCave' zelf of een 'vriend van de KoiCave'. Wel zou ik het fijn vinden dat het om een challange gaat en niet om een soort gezamenlijke aankoopactie. Maar dat zal de toekomst leren. Heb me wel aangemeld voor die van A&A én bij een andere vriend van de Koicave (Oosterhout koi) die had een soortgelijke actie. Leuk om de twee vissen van twee verschillende kwekers te vergelijken.

Perry

Ik bedoel dat de cave niet kan weten welke challenges er allemaal komen