KOICAVE Chapter Limburg.

Started by Noodle, December 16, 2020, 21:16:13 PM

Previous topic - Next topic

Noodle

Chapter Limburg wordt vertegenwoordigd door de KoiCavers:

Kevin van Laar en Rico & Claudia Hulzebos.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Quickie

#1
Beste koicavers, ik ben Kevin van laar,Chapter caveman Limburg. 39 jaar oud en vader van 2 kinderen. Samen met ilse mijn vriendin woonachtig in Sittard, geboren in Chapter gelderland (wageningen) op 17 jarige leeftijd verhuist naar het mooie Limburg.

Als kind altijd al vijvers in de ouderlijke tuin gehad,maar pas echt besmet met het koivirus toen ik stage liep bij een tuincentrum/vijverafdeling.
Toen ik 11 jaar geleden ging samen wonen duurde het uiteraard niet heel lang voor dat de eerste koivijver werd gebouwd. Mede door het feit dat ik hovenier ben moest dat niet zomaar iets worden. Het werd een ronde vijver van 3 meter doorsnede,midden in de tuin. Wat uiteindelijk zorgde voor wat ruimte gebrek ik de tuin. Daarom werd er besloten om te gaan verbouwen
3 jaar geleden verbouwd naar een op airlift draaiende vijver van 17 m3 met meerkamer filter. En Afgelopen zomer over gegaan op een combitrommel filter.

Gr Kevin chapter caveman Limburg



Edit Fred: foto toegevoegd


Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Croesmaster

Welkom Kevin en veel succes. Ik verwacht veel van deze mooie provincie. Ik wil de druk niet opvoeren.  :-*

Perry

Suc6 kerel en we gaan elkaar hopelijk ook snel eens in real life zien  :y:

Quickie

Quote from: Noodle on December 21, 2020, 10:39:58 AM
Poeh, gelukkig geen foto.

Om het forum voor iedereen leuk te houden moeten zowel jij als ik dat maar niet doen nee.  ;) ::)

Quickie

Quote from: Perry on December 21, 2020, 20:36:09 PM
Suc6 kerel en we gaan elkaar hopelijk ook snel eens in real life zien  :y:

Moet binnenkort nog een keertje naar die nare man in het citaat in vorige bericht. Is kijken of we dan is wat kunnen regelen  :y:

Quickie

Quote from: Croesmaster on December 21, 2020, 12:46:10 PM
. Ik wil de druk niet opvoeren.  :-*

Gelukkig wordt die over 3 personen verdeeld  ;) maar gaat helemaal goed komen

Croesmaster

Ik denk niet dat jij je laat opjagen. Volgens mij zijn jullie 3 een leuk "koppel" en zoals ik al eerder zei heb ik alle vertrouwen in je.

Ondanks dat Noodle het liever zonder foto heeft, is het voor onze leden wel fijn dat je een foto plaats. Liefst zonder voetbalshirt.  :D

Frans.s

Suc6 Kevin  moeten maar eens in het voorjaar wat afspreken 😜

Quickie

Quote from: Croesmaster on December 22, 2020, 07:23:03 AM
Ik denk niet dat jij je laat opjagen. Volgens mij zijn jullie 3 een leuk "koppel" en zoals ik al eerder zei heb ik alle vertrouwen in je.

Ondanks dat Noodle het liever zonder foto heeft, is het voor onze leden wel fijn dat je een foto plaats. Liefst zonder voetbalshirt.  :D

Zal die met de chapter jas ff proberen erbij zetten en dan nog wel een keertje 1 in het enigste en mooiste 3 sterren shirt van Nederland. ❌❌❌

Quickie

Quote from: Frans.s on December 22, 2020, 07:46:43 AM
Suc6 Kevin  moeten maar eens in het voorjaar wat afspreken 😜

Gaan we doen Frans  :y:

Quickie

#12
En nog ff een foto (speciaal voor Henry en stefan) kan hem alleen op 1 of andere manier niet in het originele bericht plaatsen

Edit Fred: foto rechtop gezet

Stefan V

succes kerel! Maar dat zal wel goedkomen!  :y:

Croesmaster

Quote from: Quickie on December 22, 2020, 14:48:00 PM
En nog ff een foto (speciaal voor Henry en stefan) kan hem alleen op 1 of andere manier niet in het originele bericht plaatsen

Edit Fred: foto rechtop gezet

:y: :y: :y: