KOICAVE Chapter Limburg.

Started by Noodle, December 16, 2020, 21:16:13 PM

Previous topic - Next topic

Rico

Hallo allemaal,

Mijn naam is Rico Hulzebosch en ook ik zit bij het Limburg chapter.
Geboren en getogen in Hengelo, maar woon nu met mijn vriendin in Montfort.

Al van jongs af aan ben ik met visjes in de weer, van gupjes in een bakje in de vensterbank tot een groot tropisch paludarium van 2 meter breed en hoog met cichliden en pijlgifkikkers en van een speciekuip met 3 goudvisjes tot mijn toekomstige koivijver van 32/35 kuub. Deze is nog in aanbouw. Tot die klaar is moeten we het doen met een noodvijvertje van 7 kuub.

Gr, Rico


Fredb


Perry


Frans.s


Claudia

Hallo allemaal,

Ik ben Claudia, 35 jaar, opgegroeid in Herkenbosch  maar nu woonachtig in Montfort, Limburg. Ik woon hier samen met mijn vriend Rico (ook ChapterCaveman), onze hond Shelby en natuurlijk onze Koi. Ik heb een vijver altijd mooi gevonden maar ben er zelf niet heel actief mee bezig geweest. Dat was tot Rico enthousiast werd over deze vissen, toen ben ik me ook gaan verdiepen. Onze tuin draait voornamelijk om de vijver(s) en exotische planten, dus daar gaat veel tijd in zitten. Samen doen we veel kennis op via meerdere kanalen en zijn we dit jaar toegetreden tot de KoiCave en recent beiden als ChapterCaveman.

We zijn al bij meerder activiteiten betrokken geweest en hebben al heel wat dealers bezocht. Hopelijk kunnen we als ChapterCavemen jullie hiervan gaan laten meegenieten met bijbehorende filmpjes en foto's.

Groetjes, Claudia

Bas42

Altijd leuk om de hobby samen te beleven. Wel het risico dat er geen enkele rem meer op zit  ;). Veel plezier en succes als chapter caveman en vrouw in het Zuiden  :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Rico

Dankjewel Bas,

Die rem is er helaas wel hoor, ik noem dat een bankrekening😂😂😂

Bas42

Quote from: Rico on December 27, 2020, 19:49:37 PM
Dankjewel Bas,

Die rem is er helaas wel hoor, ik noem dat een bankrekening😂😂😂
:P Die rem herken ik idd ook.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Quote from: Claudia on December 27, 2020, 19:42:18 PM
Hallo allemaal,

Ik ben Claudia, 35 jaar, opgegroeid in Herkenbosch  maar nu woonachtig in Montfort, Limburg. Ik woon hier samen met mijn vriend Rico (ook ChapterCaveman), onze hond Shelby en natuurlijk onze Koi. Ik heb een vijver altijd mooi gevonden maar ben er zelf niet heel actief mee bezig geweest. Dat was tot Rico enthousiast werd over deze vissen, toen ben ik me ook gaan verdiepen. Onze tuin draait voornamelijk om de vijver(s) en exotische planten, dus daar gaat veel tijd in zitten. Samen doen we veel kennis op via meerdere kanalen en zijn we dit jaar toegetreden tot de KoiCave en recent beiden als ChapterCaveman.

We zijn al bij meerder activiteiten betrokken geweest en hebben al heel wat dealers bezocht. Hopelijk kunnen we als ChapterCavemen jullie hiervan gaan laten meegenieten met bijbehorende filmpjes en foto's.

Groetjes, Claudia

Jij ook veel Suc6 👍🏻

Perry

Quote from: Bas42 on December 27, 2020, 19:52:17 PM
Quote from: Rico on December 27, 2020, 19:49:37 PM
Dankjewel Bas,

Die rem is er helaas wel hoor, ik noem dat een bankrekening😂😂😂
:P Die rem herken ik idd ook.


Hier hangt er een hangslot op 🤣

Quickie

Ja daar zijn mijn collega's hoor. We gaan der wat leuks van maken  :y:

Rico


Claudia

Dankjulliewel allemaal  :) We gaan ons best doen :y:

Rico

Bij deze dan ook even een fototje van mij.


Claudia

Quote from: Claudia on December 27, 2020, 19:42:18 PM
Hallo allemaal,

Ik ben Claudia, 35 jaar, opgegroeid in Herkenbosch  maar nu woonachtig in Montfort, Limburg. Ik woon hier samen met mijn vriend Rico (ook ChapterCaveman), onze hond Shelby en natuurlijk onze Koi. Ik heb een vijver altijd mooi gevonden maar ben er zelf niet heel actief mee bezig geweest. Dat was tot Rico enthousiast werd over deze vissen, toen ben ik me ook gaan verdiepen. Onze tuin draait voornamelijk om de vijver(s) en exotische planten, dus daar gaat veel tijd in zitten. Samen doen we veel kennis op via meerdere kanalen en zijn we dit jaar toegetreden tot de KoiCave en recent beiden als ChapterCaveman.

We zijn al bij meerder activiteiten betrokken geweest en hebben al heel wat dealers bezocht. Hopelijk kunnen we als ChapterCavemen jullie hiervan gaan laten meegenieten met bijbehorende filmpjes en foto's.

Groetjes, Claudia


Foto toegevoegd :)