2000 KOICAVE LEDEN! WIN HET KOICAVE FACEBOOK 2000 KERSTPAKKET!

Started by Noodle, December 06, 2020, 10:40:27 AM

Previous topic - Next topic

Noodle

REAGEER OP DIT TOPIC EN MAAK OOK HIER KANS OP HET KOICAVE KERSTPAKKET!

Ja, ook op Facebook zijn we actief.  :D

2000 KOICAVE LEDEN!
WIN HET KOICAVE FACEBOOK 2000 KERSTPAKKET!


Een aantal dat we begin dit jaar niet durfde te hopen is nu al een feit.
Om dit te vieren verloten we een KoiCave Kerstpakket, gewoon omdat dat leuk is. 

Wil je kans maken om dit pakket nog voor kerstmis thuis te hebben doe dan NU mee.
Vertel in een reactie onder dit bericht waarom jij en meer dan 2000 anderen lid zijn van KoiCave. LIKE daarna dit bericht en DEEL het zichtbaar op je tijdlijn. De verloting van de winnaar zal over exact 2 weken plaatsvinden.

Het KoiCave Kerstpakket bestaat uit:
De originele Captain Caveman KoiCave Mascotte, inclusief Caveknuppel.
De originele KoiCave Friends 2021 sticker, nu al een collectorsitem.
Het VHQ (Very High Quality) KoiCave Chaptershirt, voorzien van uw provincie logo's.
De Vintage KoiCave Koffiemok, waar het allemaal mee begon aan de vijverrand.
Als KLAP op de vuurpijl een GRATIS lidmaatschap voor 2021 inclusief alle kortingen, voordelen en gezelligheid die hier bij horen.

DOE NU MEE!
Succes.

www.koicave.nl
info@koicave.nl
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Perry


Fredb

Ik ben lid van de KoiCave, omdat ik het een super initiatief vind van mensen in de koiwereld, die niet alleen voor het geld gaan. Natuurlijk hebben zij ook belangen ergens bij, maar durven wel dit te benoemen, en ruimte voor anderen open te laten!

Ik ga dit niet liken op fb, want men moet gewoon het forum bezoeken om deze prijs te winnen! 8) :D


Perry

Quote from: Frans.s on December 06, 2020, 21:46:37 PM
Ik heb geen fb 😩

Denk als jij jou rede om caver te worden hier plaats je ook wel mee mag loten hoor
Of niet noodle

Noodle

Weet je wat, als er hier minstens 30 meedoen verloten we hier nog zo'n pakket!
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen


Fredb


Stephan Schuller

Ik ben lid van de koicave, omdat ik het een enorm leuk initiatief vind van een stel koiidioten. Ik merk in deze vereniging dat het om de hobby gaat en niet alleen om de grootste, mooiste, duurste, etc. Ik zet me dan ook graag in voor deze vereniging.

Rico

Dan zal ik helpen om de 30 te halen😉
En dit is dan ook gelijk een van de redenen waarom de cave zo geweldig is! Een probleempje, iemand kan niet meedoen met fb, hoppa opgelost knallen er gewoon nog een pakket tegenaan! 😃 SUPER!

SjuulD

Leuke actie !

Ik ben lid van de koicave om met mede hobbyisten in contact te komen die dezelfde hobby en passie hebben. Daarnaast is het voor mij als hobbyist een enorme kennisbank met mooie initiatieven.

Met vriendelijke groet ,
Vijver ongeveer 24m3  Ub-100 , ultrasieve , Auga 30.000

6 bewoners.

Perry

Gekscherend werd er ooit in een vrienden app groepje gezegd en gedacht aan een vereniging
Dat knikkertje is aan het rollen gegaan en gaat steeds harder rollen
Het knikkertje is geen knikkertje meer maar een flinke bal geworden

Ben blij dat ik dit heb mogen zien groeien en er mijn steentje aan bij mag dragen

Leon77

Ik ben lid geworden van de koicave, om met mensen in contact te komen die net zo verdwaasd van de hobby zijn als ik. 3n die zijn er gelukkig.

En omdat ik nog genoeg te leren heb, leek me dit de mogelijkheid bij uitstek.

Dennis

Ik ben lid geworden van de koicave,om dit kerstpakket te winnen :)

Bartje

Ander huis gekocht-->lag een vijver in de tuin-->geen kennis over koi's-->op zoek naar info-->koicave tegen gekomen-->passie enorm gegroeid-->dikke hulp van Peter gehad-->lid geworden-->leuke acties-->altijd pech bij Koitv loterij.

Dus dat 8)
25 m3 met AEM trommel, los bewegend bed (150L). Tower filter met trickle.