2000 KOICAVE LEDEN! WIN HET KOICAVE FACEBOOK 2000 KERSTPAKKET!

Started by Noodle, December 06, 2020, 10:40:27 AM

Previous topic - Next topic

Bas42

Ik was al een koicaver voordat de officiele vereniging was opgericht .... Toen de eerste lidmaatschapsnummers werden uitgereikt ook de mazzel dat ik redelijk vooraan in de rij mocht staan. Lid nr 008. Voor mij zijn de vriendschappen, passie, kennisdeling en gezamenlijk de hobby beleven de toegevoegde waarde van de Koicave. Een heerlijke en verfrissende vereniging die op alle fronten het verschil maakt met de bestaande verenigingen o.a. door een sprankelend bestuur.  :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Stefan V

Een aantal jaren geleden heb ik mijn eerste vijvertje gebouwd. Hier wat probleempjes mee gehad en daarvoor Bas42 over de vloer gehad. Super adviezen hebben me toen veel geholpen! Bas introduceerde me bij een groep koi idioten waarvan ik nog veel meer kon leren! Uiteindelijk is deze leuke groep uitegroeid tot deze prachtige vereniging. Bij de introductie van de koicave heb ik nooit geaarzeld en mezelf meteen ingeschreven. De koicave is precies wat ik zoek in een vereniging.  :y:

Shade

Wederom een super actie. Hou dit vast allemaal, dan blijft het een leuke, spannende, energieke club met het hart voor, door en met koi hobbyisten.

Marco v H

 :y: strakke actie, ik reageer om NIET mee te doen.
Gun het iemand die het financieel goed kan gebruiken.

Trouwens is 2021 al betaald  ;)
10m3 pomp gevoed ub40 en plantenfilter.

bastiaansen.glenn

Leuke actie, mijn vader werd eerder lid van de KoiCave dan mij. 1 maandje later ben ik ook maar lid geworden om zo de KoiCave evenementen met mijn vader te kunnen bezoeken!
Nu ik nog thuis woon bij mn ouders, veel kunnen leren door fouten die we hebben gemaakt tijdens het bouwen van de vijvers. Wanneer ik op mijzelf ga hoop ik deze kennis te kunnen gebruiken om een mooie vijver te maken. (En groter dan de vijver van mn vader natuurlijk  haha:D)

Met het forum en de app groepen kom je wel aan je degelijkse portie koi talk  :)

Manuel


Bartje

Pas 1,5 jaar met de hobby bezig en wat weet je dan???? Hier alle antwoorden op mijn vele vragen gevonden. :y:
25 m3 met AEM trommel, los bewegend bed (150L). Tower filter met trickle.

Budeltje

Dan ook maar even hier! Even zorgen voor dubbele prijzen en dus dubbelen kansen!
Ik ben ongeveer als laatste in het clubje geslopen voor het een vereniging werd. Heb dankzij deze groep mensen al een hele hoop geleerd over alles wat met koihouden te maken heeft.
Super gezellig en zeker de moeite waard!

Hans

Super idee en ik kan voor de rest gerust meedoen, want ik win toch nooit iets!  :(

Joris Wansing

Je bent of wordt lid van koicave, omdat koicave een vereniging is van leden voor leden. Je bent de vereniging met zijn allen en iedereen kan op zijn eigen manier een steentje bijdragen aan de totale vereniging. Met elkaar, voor elkaar! :y:

Jan

Ik ben lid geworden voor als er vijver problemen komen dat ik dan zeker bij de cavers deskundig geholpen wordt en dat is natuurlijk een grote meerwaarden , succes

Arjan

Ik ben lid geworden van koicave omdat het met elkaar is en niet tegen elkaar
En dat het voor iedereen toegankelijk is

Wilco Pennings

Samen staan we sterk. Hobbyisten dealers en mensen die cursussen geven.

pascal

Waarom ik zou moeten winnen dat vrij eenvoudig.
waarom niet  :D

Ben ondertussen al een aantal maanden bijna elke dag bezig met de cave foto`s zoeken van het water systeem uit Appeltern
een lijst maken wat er moet komen. enzo zijn er nog vele dingen die niet op vallen maar wel gedaan worden door iemand die altijd op de achtergrond bezig is.

Groet,
Pascal

Noodle

Geloof het of niet maar het lot heeft zojuist bepaald dat de winnaars van het KoiCave Kerstpakket zijn:

In de actie op het KoiCave forum www.koicave.nl/forum is Wilco Pennings uit de hoge hoed gerold.
In de actie op Facebook is het Rad van Fortuin stil blijven staan bij Dhr. Roel Vermeer.

Gefeliciteerd en blijf allebei je deurbel in de gaten houden komende week!
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen