KoiCave Koi Games 2021, editie 5, Matsue Power, koi 322 van Edwin.

Started by Noodle, February 26, 2021, 12:46:03 PM

Previous topic - Next topic

Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

nico1012

ook weer een hele mooi.
ben echt benieuwd wat al deze mooie Kohaku's gaan doen

Madinees

Ben er ook echt blij mee! Wel zag ik later het filmpje pas en dan is de mijne maar een 'ukkie'.
Maar erg leuke actie en hoop dat er wat groei uit gaat komen van het jaar.

Fredb


Albert-jan

10m3 vijver met 9 koi.

Perry


Bas42

Mooie traditionele kohaku die naar mate die meer body en lengte gaat pakken alleen nog maar mooier zal worden. Zeer benieuwd naar de updates  :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Madinees

Visje net opgehaald en erg blij mee. Volgens Tjaard grote kans op vrouw en potentie van een cm. of 80  :D
Kwaliteit van de visjes is hoog vind ik, wat lastig te zien door de troebelheid van het water omdat hij ze flink aan het voeren is.
De mijne zit direct in de vijver dus qua grootte zal ik niet op kunnen tegen de groei-bak-concurrentie in de game.

Kijken wat het wordt!


Albert-jan

10m3 vijver met 9 koi.

abroeders

Mooie Kohaku! Nu 28 cm als ik het goed gezien heb, ik ben benieuwd naar de foto's als de zomer achter de rug is.

Bas42

In de vijver zal het idd iets minder hard gaan maar als de potentie aanwezig is gaat dat er uiteindelijk uitkomen (mits de juiste omstandigheden in de vijver gecreerd worden). Maar qua uitstraling ga je hier soweiso veel plezier aan beleven.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Madinees

Vandaag de Kohaku uit de vijver gehaald en filmpje gemaakt. Vis er met 25cm in de vijver gegaan en nu op een haar na 45cm.
(Bl)ijkt een man te zijn maar vind het zelf een mooie vis, blij mee!


Madinees

Oop, filmpje stond op privé, als het goed is dan is het nu zichtbaar. Ben benieuwd naar jullie reacties!

Fredb

mooie vis! en goed gegroeid :y: Het patroon is helemaal mijn smaak; veel rood met een mooie witte rugvin er op

Fisherman John