News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Bouw opgroeibak

Started by Tijnc, February 09, 2021, 15:02:48 PM

Previous topic - Next topic

Dennis

13 keer spoelen op een dag vind ik niet veel,dat betekent 1 keer in de 2 uur spoelen,hier spoelt mijn trommel op de vijver,zeker 3 keer per uur.Houd er rekening mee als je meer vis bij zet en meer gaat voeren de trommel vaker gaat spoelen.Mischien een grotere waterbak nemen?of een vlottertje erin met automatische water bijvulling?

Tijnc

Quote from: Perry on July 11, 2021, 22:18:43 PM
Gaaf zo dat raam
Wou een soort groot aquarium/opgroeibak maken en dat is denk ik wel aardig gelukt :P
Quote from: Dennis on July 11, 2021, 22:29:22 PM
13 keer spoelen op een dag vind ik niet veel,dat betekent 1 keer in de 2 uur spoelen,hier spoelt mijn trommel op de vijver,zeker 3 keer per uur.Houd er rekening mee als je meer vis bij zet en meer gaat voeren de trommel vaker gaat spoelen.Mischien een grotere waterbak nemen?of een vlottertje erin met automatische water bijvulling?
Voor nu met de vissen al op redelijk wat voer voldoet de bak prima na 3+ volle dagen is die nog niet leeg, mocht dit later toch een probleem vormen is een vlottertje erin waarschijnlijk dan idd de oplossing. Aangezien een grotere waterbak niet zal gaan ivm de ruimte die dit dan inbeslag neemt.