News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Sekiguchi showa

Started by Perry, January 08, 2021, 06:52:36 AM

Previous topic - Next topic

Perry

Sekiguchi
56cm
Sansai
Female

Ben er heel blij mee eindelijk een showa gevonden  :P

bastiaansen.glenn


nico1012

prachtige showa. Wanneer ga je deze ophalen?

Perry

Quote from: nico1012 on January 08, 2021, 12:30:20 PM
prachtige showa. Wanneer ga je deze ophalen?


Geen idee maar ze zwemt in de xxl tank daar dus heb niet zo'n haast
Eerst wat visjes selecteren en verkopen

Bas42

Prachtige koi Perry. Super showa. Mooi dik beni over de hele body, sumi ligt mooi verdeeld over de koi en sluit mooi aan op het beni patroon. ALs het sumi op de kop nog wil ontwikkelen tot een mooi menware kan deze koi nog weleens hoge ogen gaan gooien. Ben heel benieuwd wat deze gaat doen komend jaar.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Floris

Poeh :P....hele mooie Perry!! Net even het filmpje op YouTube gezien :y:

Goeie backbone en mooi verdeeld patroon, ben benieuwd naar de ontwikkeling van het sumi over een aantal maanden.

Perry

Quote from: Bas42 on January 08, 2021, 17:31:48 PM
Prachtige koi Perry. Super showa. Mooi dik beni over de hele body, sumi ligt mooi verdeeld over de koi en sluit mooi aan op het beni patroon. ALs het sumi op de kop nog wil ontwikkelen tot een mooi menware kan deze koi nog weleens hoge ogen gaan gooien. Ben heel benieuwd wat deze gaat doen komend jaar.

Bedankt bas

Op een filmpje wat ik gezien heb is het beni wel zo mooi
Sumi komt wel goed denk ik ook op de kop
Als ik het filmpje uit Japan bekijk was daar de body beter dan nu dus daar heb ik ook alle vertrouwen in dat dat goed komt
Tja dan blijft patroon over en dat ik ook mijn smaak
1 minpuntje is het beni in een borstvin maar ik denk dat daar sumi over heen gaat

Perry

Quote from: Floris on January 09, 2021, 19:22:00 PM
Poeh :P....hele mooie Perry!! Net even het filmpje op YouTube gezien :y:

Goeie backbone en mooi verdeeld patroon, ben benieuwd naar de ontwikkeling van het sumi over een aantal maanden.



Ik ook al denk ik dat het sumi langer de nodig heeft om helemaal goed door te komen
Maar dat vind ik prima vind ze zo ook mooi

Anthony

Mooie showa perry super we kome haar vd zomer wel eens bewonderen in erp city

Perry

Quote from: Anthony on January 12, 2021, 14:01:08 PM
Mooie showa perry super we kome haar vd zomer wel eens bewonderen in erp city

Bedankt voor en komt vast goed

Gerrit Wolf

Prachtige showa Perry
Erg mooie bouw dikke kop mooie backbone brede staart aanzet gewoon erg goed alles bij elkaar
Maar het patroon vindt ik zelf nog mooier echt nog volop aan het ontwikkelen de glans lijkt me op de foto ook super
En de lengte bij deze leeftijd is ook gewoon heel goed
Al met al prachtig

Perry

Dank je Gerrit
Denk ook dat ik een top aankoop heb gedaan met deze showa  :D

Stefan V

Prachtige showa Perry!
Mooie body en ook mooi verdeeld hi patroon!
Sumi ziet er super zwart uit en ook mooi verdeeld. Op de kop zou idd nog wat bij mogen en dan is die helemaal af 💪

Perry

Denk dat er op de kop ook nog wel komt maar wat is de vraag

Bas42

Blijft uiteraard altijd lastg om dit te voorspellen maar als ik naar de foto kijk lijkt er een mooi menware in de lengte van de kop op te komen. Zoals al eerder aangegeven zal dit deze showa naar een next level tillen wat mij betreft. Erg mooie klassieke en beloftevolle showa  :y: :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter