Het beni van een doitsu in een binnen bak

Started by Perry, November 29, 2020, 21:14:55 PM

Previous topic - Next topic

Perry

Moet je met het beni van een doitsu ook rekening houden met het minder worden van het beni ??

Oftewel kan je een doitsu Kohaku vernagelen door te lang zonder daglicht binnen te laten zitten ?

kelvin

Net hetzelfde als bij een wagoi meen ik, niet te lang binnenhouden en vol op het voer zetten

Perry

Was ik ook al een beetje bang voor
Twijfel om een doitsu Kohaku bij een dealer op te halen en in de groeibak te laten zwemmen

Budeltje

Had jij er geen speciale lampen boven hangen ook Perry?

Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Perry

Quote from: Budeltje on December 01, 2020, 23:03:08 PM
Had jij er geen speciale lampen boven hangen ook Perry?

Nee
1 was er kapot gegaan en de andere naar Stefan zijn bak

Madinees

Je zou Stefan V hier op het forum kunnen vragen. Die werkt bij Philips en ik weet dat die speciale lampen voor viskwekerijen hebben.

Perry

Die ken ik goed hoor  ;)
De goede lampen die van hem af kwamen zijn niet leverbaar

Madinees

Quote from: Perry on December 02, 2020, 20:50:53 PM
Die ken ik goed hoor  ;)
De goede lampen die van hem af kwamen zijn niet leverbaar

Jammer, zou nog eens een mooie actie voor de KoiCave zijn!

Stefan V

Ben er nog volop mee bezig. Het nadeel is dat deze modules niet voor de particuliere sector zijn.
Jij weet daar waarschijnlijk ook wel wat van hoe dat werkt bij ons  ;)
Maargoed ben er mee bezig maar duurt helaas lang. Ik wil volgend jaar hiervoor een idee uitwerken met de Koicave samen  :y: 8)

Madinees

Quote from: Stefan V on December 03, 2020, 19:22:26 PM
Ben er nog volop mee bezig. Het nadeel is dat deze modules niet voor de particuliere sector zijn.
Jij weet daar waarschijnlijk ook wel wat van hoe dat werkt bij ons  ;)
Maargoed ben er mee bezig maar duurt helaas lang. Ik wil volgend jaar hiervoor een idee uitwerken met de Koicave samen  :y: 8)

Ik ga volgend jaar een opgroeibak maken dus je timing is perfect! Denk dat hobbyisten hier het wel zouden waarderen, heb je echt iets unieks.

Bas42

Stefan heb ook interesse. Heb wat plannen voor mijn opgroeibak en heb dan wellicht behoefte aan een tweede lamp. Dus mocht je nog wat aan kunnen komen houd ik me aanbevolen. Maar daar hebben we het volgende week in de auto wel over  ;) :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Hier ook interesse
Kan niet snel genoeg zijn 😋