De Mukashi van Pater

Started by Pater, August 23, 2020, 20:35:54 PM

Previous topic - Next topic

Pater

Ook de Mukashi van ons maar even onder de aandacht brengen. De start lengte van de Mukashi was volgens het certificaat 27 cm.


Fredb


Pater


Fredb


Pater

Nog even een foto van afgelopen weekend.

Pater

Helaas is deze dame gisteren gaan hemelen. Met een lengte van 54 cm toch een behoorlijk groei laten zien.
Maar het mocht niet zo zijn, deze competitie is voor mij afgelopen.

Noodle

Dat is jammer Frits. Weet je een oorzaak?
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Fredb


nico1012

altijd vervelend om een vis te verliezen.
sterkte

Pater

Quote from: Noodle on February 24, 2021, 07:35:09 AM
Dat is jammer Frits. Weet je een oorzaak?
Ja de oorzaak is bekend, een niet goed afgesloten kogelkraan heeft er voorgezorgd dat de bak zonder water is komen te staan.

Mijn Mukashi zat samen met nog 2 challengers in de zelfde quarantaine bak, gelukkig zwemmen deze 2 wel weer(het zei gehavend) hun rondjes. Mijn verwachting is dat die van mij een rare sprong heeft gemaakt en verkeerd terecht is gekomen.

Het is dan ook zeer spijtig dat dit is gebeurd, maar ik weet dat ze er alles aan hebben gedaan om mijn koi te redden.
Helaas mocht dat dus niet zo zijn.

Bas42

klote man. Altijd zuur om zo koi te moeten verliezen  :(
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter