News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Asagi

Started by Fredb, August 23, 2020, 17:17:13 PM

Previous topic - Next topic

Fredb

ff voor de leuk.
Is nu 4 jaar en 58 cm

Perry

Leuke om te volgen aardig veranderd
Nog ff en hij is helemaal rood

Fredb

Verder zal het niet gaan denk ik hoor. De kop is vrij stabiel

Bas42

Dat beni is idd aardig opgekomen .... Wel bijzonder. Mooie ontwikkeling Fred  :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Leon77

Indigo ligt er mooi op. Als ik naar de eerste foto kijk had ik niet verwacht dat die zo rood zou worden.

Perry

Had je dit eigenlijk verwacht of gehoopt of juist niet Fred ??

Moet eerlijk zeggen dat ik het wel wat vind hebben zo

Fredb

Ik had het ook niet verwacht. Ik had gehoord dat je ze als tosai met zo min mogelijk rood moet kopen. Dus puur mazzel :) Ik had wel stiekem gehoopt dat het in het midden eerder stopte met omhoog komen. Vooral de kop vind ik mooi gelukt

Bas42

Quote from: Fredb on August 25, 2020, 22:28:36 PM
Ik had het ook niet verwacht. Ik had gehoord dat je ze als tosai met zo min mogelijk rood moet kopen. Dus puur mazzel :) Ik had wel stiekem gehoopt dat het in het midden eerder stopte met omhoog komen. Vooral de kop vind ik mooi gelukt
Showtechnisch zul je wel gelijk hebben Fred maar voor mij is het toch vooral een kwestie van smaak. Ik vind een asagi in een vijver vaak niet de mooiste vissen omdat ze juist op de rug wat minder kleur kennen. Dat maakt deze asagi ruimschoots goed  :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Fredb

mooi blauw met een rode rugvin. Ik kan het altijd wel wat hebben. Smaken verschillen inderdaad. Al moet ik ook zeggen dat ik het een moeilijke vis vind, want ik zie niet vaak mooie in een vijver.