News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Gin Matsuba

Started by Leon77, August 04, 2020, 18:58:28 PM

Previous topic - Next topic

Leon77

Omdat ik deze via Messenger gereserveerd heb had ik nog geen post aangemaakt. Tjaard heeft deze voor mij uitgezocht en moet zeggen ik ben er hartstikke blij mee. Spierwitte kop en goed matsuba patroon. Ook de bouw vind ik niet verkeerd. Weet alleen het geslacht niet, maar aan het gedrag in de qbak te zien zou het male kunnen zijn.

Tosai Gin Matsuba
Kweker: Omosaka
Bij ophalen 26 cm

Perry


Leon77

Gisteren voor het eerst de vissen gebowled uiterst nieuwsgierig naar de resultaten. En de resultaten zijn waar ik alleen maar op gehoopt had. Moet wel zeggen dat ik nog niet volle bak gevoerd heb, a omdat ik op vakantie ging en b. Dat ik filter niet gelijk te zwaar wou belasten.

Perry


Fredb


Leon77

Vandaag voor de winter een meting gedaan. Koi hebben eigenlijk continu op 24 graden gezeten. Vanaf vandaag de temperatuur langzaam naar 16 a 17 graden laten komen. Daar zullen ze de winter op blijven

Bas42

Ook deze heeft qua groei en body een hele mooie ontwikkeling doorgemaakt  :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Leon77

Zie dat het Matsuba patroon wel iets terug loopt dus zit bij deze te twijfelen of ik deze in de vijver moet bij plaatsen. Of zou het geen kwaad kunnen nog de winter binnen te blijven?

Fredb

Als je er de ruimte voor  hebt, zou ik hem lekker binnen laten. Of je moet een verwarmde vijver boven de 15 graden hebben, dan is het een ander verhaal.

Mooie vis :y:

Leon77

Nee helaas geen verwarmde vijver. Misschien voor de toekomst nog eens.

Noodle

Ik zou deze ook gewoon binnen laten. Het is geen Beni en dat matsuba-patroon komt buiten snel zat goed.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Leon77

Top. Ga straks voer mengen. Super growth en 4 seasons van bactopower.