nieuwe vijver op airlift john en marian

Started by johnlith, April 16, 2020, 22:16:56 PM

Previous topic - Next topic

Madinees

Mooi filmpje, schitterende vijver en ik vind het ook mooi te zien wat je met airlift kunt doen.

Fredb


Perry


Bas42

Leuk! Kijk je straks nog met veel plezier op terug
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Margon

Zo das een mooi project  :y: ,
Had denk ik alleen van je filterput een schuurtje gemaakt zit naast het huis dacht ik zo te zien.

Maar vooral Hulde voor al je harde werk en vakmanschap

johnlith

dank je.
dat was misschien  wel makkelijker geweest, maar net naast de fiterput zit een overkapping en een schuur.  dan werd het wat veel bebouwing naast elkaar.

ik ben er zo blij mee.

nico1012

Het is echt een prachtig geheel geworden.

johnlith

nu zien we eigenlijk pas het eindresultaat. alles  is aan het groeien, en alle planten bloeien na elkaar  zodat we de hele zomer door bloemen in de tuin hebben.
ben erg tevreden met het resultaat.

gelukkig  in de vijver alles weer rustig na huidwormen, en witte stip.


Madinees


Fredb


Perry


Stefan V

super mooi geworden john! Echt een plaatje!

Bas42

Mooi resultaat en man man wat een werk heb je rin gestoken. Maar het is altijd gaaf om te zien als de plannen ook daadwerkelijk uitwerken tot het beoogde resultaat (of zelfs beter ...). Genieten nu  :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

johnlith

de meeste hebben onze winterkap al gezien, maar wil hem hier toch ook nog posten.

we hebben gekozen voor een "budget" overkapping.

de constructie is van houten balken. veel te lomp, maar deze waren  bijna voor niks.
daar bovenop  heldere polycarbonaat  kanaalplaten van 16mm.
deze ook goedkoop op marktplaats gevonden.
de platen zijn bevestigd met rvs stokeinden,vleugelmoeren. en aluminium plaatjes.

er zitten 2 luiken ik met scharnieren, 1 klein luikje voor de skimmer.
de 2 buitenste platen kunnen er binnen 5min. af.

johnlith