Inschrijven wedstrijd KOI EVENT 2020, wie doet er mee?

Started by Noodle, January 24, 2020, 23:13:29 PM

Previous topic - Next topic

Noodle

De beer is los, 2 WEDSTRIJDEN op 1 KOISHOW!

De inschrijvingen voor de wedstrijden op de koishow van het KOI EVENT 2020 zijn vanaf zaterdag 25 januari officieel geopend.
Ja, je leest het goed: 2 WEDSTRIJDEN!

Op verzoek van vele koihobbyisten, maar ook een belangrijk deel koidealers, zal er zowel een wedstrijd tussen hobbyisten onderling als een aparte wedstrijd voor dealers zijn. Dit betekent voor iedereen een sterk verhoogde kans om een grote prijs te winnen.
En ja, dat betekent ook dat er 2 GRAND CHAMPIONS zullen zijn!

Een koishow met zoveel gave voordelen dat je echt wel mee wilt doen.
Wil je direct een vat reserveren of wil je de set inschrijfformulieren ontvangen; mail dan naar events@koicave.nl

Het KOI EVENT 2020 team.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Perry

Heeft wel eens kans dat ik wat mee neem
Ook al zullen ze niet ideaal in de size zitten

SjuulD

Ik ga voor het eerst ook een paar vissen meenemen.

Het zal voor mij ook niet ideaal in de size zitten maar daar gaat het voor mij ook niet om.
Ik hoop dat er een aantal hobbyisten net zo kunnen genieten van mijn vissen als ik dat doe!


Mvg
Vijver ongeveer 24m3  Ub-100 , ultrasieve , Auga 30.000

6 bewoners.

Theokoi1962

Sjuul, dat is precies de bedoeling. We willen een laagdrempelig Koi Event, waarbij hobbyisten trots kunnen zijn op de koi die zij inzetten. Het is juist de bedoeling dat veel hobbyisten meedoen, want dat is de KoiCave; Voor en door hobbyisten. Mooi dat je meedoet :y:
vijver + filters 90 kuub, Red Label 50/55 combi, AEM 35 trommel, Red Label 2 kamer filter (matten/bwb), bwb 3500 liter, Aquaforte luchtpomp 100/2  60/4, 1 XBlue-Eco 500 met flowchamp kop, 1 X Air Aqua Flowfriend Pro,   1 X Blue Eco 320, bakki-shower/2, eiwitafschuimer Ratz Berlin 400

Bas42

Quote from: SjuulD on January 27, 2020, 08:57:04 AM
Ik ga voor het eerst ook een paar vissen meenemen.

Het zal voor mij ook niet ideaal in de size zitten maar daar gaat het voor mij ook niet om.
Ik hoop dat er een aantal hobbyisten net zo kunnen genieten van mijn vissen als ik dat doe!


Mvg
Kijk, de volgende stap in de hobby! Goed bezig en veel success.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter