Kohaku van de croesmaster

Started by Croesmaster, June 20, 2019, 07:26:44 AM

Previous topic - Next topic

Croesmaster

Ook ik heb mijn kohaku op de gevoelige plaat staan. Bij begin zeker niet de grootste maar wel de mooiste. Ben zeer content met de ontwikkeling tot nu toe. Het shiroji en beni ziet er goed uit. Hoop dat het 1e en 2e patroon helemaal los komen te liggen zodat het een maruten wordt. Dit zal nog spannend gaan worden. 

Stefan V

Super mooie vis! Hoop ook voor je dat de patronen los van elkaar komen, dat zou vis echt af maken!  :y:

Perry

Quote from: Croesmaster on June 20, 2019, 07:26:44 AM
Ook ik heb mijn kohaku op de gevoelige plaat staan. Bij begin zeker niet de grootste maar wel de mooiste. Ben zeer content met de ontwikkeling tot nu toe. Het shiroji en beni ziet er goed uit. Hoop dat het 1e en 2e patroon helemaal los komen te liggen zodat het een maruten wordt. Dit zal nog spannend gaan worden.


Klopt een heel eind wat je zegt
Ben het alleen niet zo mee eens met het stukje na "bij het begin niet de grootste .......🤣😂😝


Maar ook weer een skon kwaku waarvan het beni nog mooi is 👌🏻👍🏻

Croesmaster

Quote from: Perry on June 20, 2019, 11:26:13 AM
Quote from: Croesmaster on June 20, 2019, 07:26:44 AM
Ook ik heb mijn kohaku op de gevoelige plaat staan. Bij begin zeker niet de grootste maar wel de mooiste. Ben zeer content met de ontwikkeling tot nu toe. Het shiroji en beni ziet er goed uit. Hoop dat het 1e en 2e patroon helemaal los komen te liggen zodat het een maruten wordt. Dit zal nog spannend gaan worden.


Klopt een heel eind wat je zegt
Ben het alleen niet zo mee eens met het stukje na "bij het begin niet de grootste .......🤣😂😝

Het is en blijft de mooiste.   8) 8)


Maar ook weer een skon kwaku waarvan het beni nog mooi is 👌🏻👍🏻

Croesmaster

Hierbij mijn laatste update van 14 juli. Ivm vakantie nog geen zin/tijd gehad om te posten.

Croesmaster

Geen harde groeier in de lengte maar qua bouw en kleur krijgt deze een dikke voldoende van mij. Ben tot op heden zeer tevreden met de ontwikkeling.

Perry


Bas42

Qua patron blijft deze vis me aanspreken  :y:.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Croesmaster

Hierbij mijn  laatste update voor de sluiting. Ik ben dik en dik tevreden over de ontwikkeling. Ze is flink gegroeid en heeft ook aan haar body gewerkt. Dit komt haar zeker ten goede.
Ook de huidkwaliteit is dik in orde.

Bas42

Geen supergroei maar wel een hele geode ontwikkeling van de body. Ook het shiroij lijkt van goede kwaliteit. Leuke vis voor in de vijver!
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Croesmaster

Vorige week mijn challenger opgehaald. 49 cm schoon aan de haak. Mooie body. Sashi en kiwa mag er ook zijn. En vooral zeer te spreken over de huidkwaliteit. Die lampen boven de groeibak hebben hun werk prima gedaan. Een must have voor iedereen met een opgroeien.
Theo bedankt voor de goede zorgen.


Perry


Croesmaster

Quote from: Stefan V on June 20, 2019, 08:51:05 AM
Super mooie vis! Hoop ook voor je dat de patronen los van elkaar komen, dat zou vis echt af maken!  :y:

Dit is helaas niet gebeurd Stefan, en dat zal ook niet gebeuren. Niet te min ben ik er zeer blij mee.

Bas42

Blijft een mooie vis met goede kwaliteit. Mooie aanwinst voor je vijver. De komende jaren nog een aantal centimeters erbij dan is het feest compleet. Kom hem van het weekend wel even aanschouwen  :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter