News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Young holland koishow

Started by Rinikoi, June 03, 2019, 19:30:26 PM

Previous topic - Next topic

Rinikoi

Wie van de koicavers gaan hier naar toe?


Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Rinikoi

Quote from: Noodle on June 03, 2019, 20:11:40 PM
Meer info: https://koicave.nl/forum/index.php?topic=11.0

Top! Had hem niet gezien. Je kan dit topic verwijderen als je wil.

Groeten, Rinus

Noodle

Quote from: Rinikoi on June 03, 2019, 20:18:56 PM
Quote from: Noodle on June 03, 2019, 20:11:40 PM
Meer info: https://koicave.nl/forum/index.php?topic=11.0

Top! Had hem niet gezien. Je kan dit topic verwijderen als je wil.

Groeten, Rinus

Nee, dit is juist goed. In die andere kan niemand reageren.... ;D
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Ruud

Als je komt.... Haal bij de entree je stempel of bandje en dan mag je voor € 10,00 pp. 1,5 uur onbeperkt eten en drinken in de Watertuin.

Das hoe dan ook beter dan naar de meubelboulevard gaan toch?

;)

Ronald

Quote from: Ruud on June 04, 2019, 09:41:59 AM
Als je komt.... Haal bij de entree je stempel of bandje en dan mag je voor € 10,00 pp. 1,5 uur onbeperkt eten en drinken in de Watertuin.

Das hoe dan ook beter dan naar de meubelboulevard gaan toch?

;)
Zelfs 2 uur.

Ronald

Er zijn trouwens nog 2 vats vrijgekomen door op/afzeggers.
Als je nog zin (en durf) hebt, be my guest.
Dan nu wel ff stoppen met voeren.

Rinikoi

Dat wordt een goedkoop daagje dan. En ook nog eens redelijk in de buurt. We gaan lekker genieten van de koi die er zwemmen. Komt vast goed!

Bram 3.0

Met respect voor de organisatie en vrijwilligers en niet te vergeten deelnemers,vond ik het matig tot slecht!
Kleine bowls,nauwelijks ruimte om te kijken,constant lucht op de bowls,kortom als brildrager kan je weinig zien.
Vissen worden er op deze manier ook niet beter van.Mis de locatie bij lodders.
Gr Bram 3.0
Ps.veel Koicavers gezien!
25m3,trommelfilter,bleu eco 320,UVC ozonater,3 kamer filter,1kamer bewegend bed.Div. NVN cursussen,koi university 2015, 3 draads pacemaker vandaar Bram 3.0

Croesmaster

Dat is een ander beeld wat je schets Bram, dan wat ik of Facebook zie voorbij komen.

Kleine vat zal je altijd houden, ook bij Lodder waren de vats niet groter.  Veel lucht maakt het kijkplezier niet groter. Maar dat is op elke show.

Bram 3.0

Bij grotere vats heb je minder last van die lucht en hier zat er nog een net overheen(terecht).Door te weinig ruimte en veel mensen bots je tegen  elkaar aan en de vissen zijn er in het geheel niet blij mee.Ik heb me wel vermaakt en kennis gemaakt met een bijzonder monitor systeem om waterwaarde te checken.Nogmaals respect voor een ieder die dit mogelijk maakt,maar kritiek om het beter te maken is volgens mij legitiem .
Gr Bram 3.0
25m3,trommelfilter,bleu eco 320,UVC ozonater,3 kamer filter,1kamer bewegend bed.Div. NVN cursussen,koi university 2015, 3 draads pacemaker vandaar Bram 3.0

Ruud

Kritiek is altijd welkom alleen denk ik dat je Lodder romantiseert. Bij Lodder werden namelijk dezelfde vats en luchtpompen gebruikt.

Gezien de locatie stonden de vats wel anders opgesteld en door de erg grote opkomst kon het idd even druk zijn rond de vats.

Die Koisense was een mooi primeurtje.

;)

Rinikoi

Het was voor ons de eerste keer dat we hier heen zijn geweest en hebben het erg naar ons zin gehad. De combinatie van de show en het eten was erg leuk!

De koi zitten er in tegenstelling tot andere shows maar 1 dag. Wij vonden het allemaal erg overzichtelijk. Hebben met een hoop andere hobbyisten gesproken. Zeker voor herhaling vatbaar!