Matsue Kohaku van Johan.

Started by Johan relou, March 10, 2019, 22:16:11 PM

Previous topic - Next topic

Bas42

Is ook niet gek. Probeer in de q-bak het scheppen tot een minimum te beperken ....
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Johan relou

Ja dat doe ik ook.
Het emmertje voer van tjaard is al leeg maar er zwemen er nog 2 meer in de bak.

Denk dat ze genoeg binnen krijgen.

Gr. Johan.

Johan relou

De kohaku heeft nu 1 week op 18 graden en een voerstop gezeten en ik zie al verschil de kleur is nu overal gelijk waar ik een week geleden intensiteit verschil in het beni zag.

Nog 1 weekje op dieet en dan ga ik de temperatuur ophogen naar 24 graden en weer op 8x voer per dag.

Gr. Johan.

Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Perry

Kijk komt goed
Gewoon rustig aan dan ;)

Johan relou

Vanmorgen even mijn kohaku gecheckt omdat ik altijd onzeker was over het beni. Vandaag verraste hij me. Het beni ziet er toch prima uit en er zit nog wel wat rek in. Hij meet nu 38 cm dus de groei is niet gigantische maar oké.

Bas42

Mooie vis en het beni lijkt idd mee te vallen. Succes.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry


nico1012

inderdaad de bouw is super.
Zal deze foto gebruiken als dwangmiddel voor onze Matsue  :P

Johan relou

Vorige week op 41 cm gemeten wat neer komt op 3 cm groei in bijna 4 weken.
Zoals te zien is moet het visje naar de vijver zodat het beni weer op kleur kan komen.
De bouw is nog steeds superrr  :)

Groeten Johan.

Johan relou

Update matsue kohaku.

De kohaku is nog herstellende van de opgroei maar het beni ziet er al weer een stuk beter uit.
Lengte nu 46 cm.

Fredb


Perry

Komt wel goed met het beni

Moet zeggen dat de foto's ook goed gelukt zijn :y:
Dat valt ook niet mee :-\

Croesmaster

Hoi Johan,

Ik wil jou vis wel weer eens zien. We zijn 7 maanden verder. Bouw en huidkwaliteit waren prima in mijn ogen. Dus.....laat maar komen die foto's. :P

Bas42

Over het algemeen toch wel hele mooie vissen zeg  :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter