Matsue Sandan Kohaku van John C.

Started by Budeltje, March 09, 2019, 17:04:49 PM

Previous topic - Next topic

Budeltje

Mijn keuze is gevallen op nummer J106. Ik houd van de grote rode patronen en heb er vertrouwen in dat de 1e en 2e stap nog verder uit elkaar zullen groeien.
Qua bouw denk ik een prima koi. Tuurlijk waren er grotere, maar die hadden ook een ander prijskaartje.



Edit Noodle: filmpje gedraaid.

Bas42

Kwalitatief allemaal goede tot hele goede kwaliteit. Zeker in relatie tot de prijzen. Patroon is uiteindelijk ook heel persoonlijk; het spreekt je aan of niet. En qua groei Blijft het toch altijd afwachten. Vandaar de challenge. Kunnen we kennis delen en er wat van leren. Dus updates zijn zeer gewenst.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Budeltje

Nog wat foto's en filmpjes die ik thuis gemaakt heb. Helaas heb ik mijn kohaku niet meer gezien sinds ik m in de vijver deed. Probeer nu zsm het water helder te krijgen.

Budeltje

Bij deze mijn update. De eerste en tweede stap zijn naar elkaar toe aan het groeien. Hij is begonnen op 27cm en is nu 35cm groot. Aangezien dit een schuwe koi was en ze niet veel voer hebben gekregen deze zomer valt me de groei nog niet eens heel erg tegen. Heeft ook altijd in de vijver gezeten.

Bas42

Als ik de andere kohaku's zie dan is er voldoende potentie aanwezig en komen die centimeters vanzelf.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Croesmaster

Ook dit vraagt om een update! Kom maar op John!!

Budeltje

Bij deze de update. Hij meet nu 40cm. Fatsoenlijke foto's waren weer niet te doen. Maar ik voeg ze toch bij. Wellicht binnenkort nog eens proberen. Denk dat ik de True color optie uit moet zetten...