Shiro nr. 29 Fred

Started by Fredb, May 26, 2022, 16:39:31 PM

Previous topic - Next topic

Fredb

Vorige week opgehaald aan het eind van de Tosai show in Oudenbosch. Ik kon niet bij de selectie dag aanwezig zijn, maar Stefan en Perry, hebben deze voor mij geselecteerd. Ik was als 29e aan de beurt. Deze had ik als 1 van mijn vijf favorieten aangevinkt, en zwom er dus nog steeds. Dat bewijst maar weer, dat ook al ben je bijna als laatste, je toch een voor jouw mooie vis uit kan zoeken!

Dennis

Voor mij persoonlijk vind ik hem te veel zwart hebben,maar smaken verschillen gelukkig,anders wilden we allemaal dezelfde vis ;) Voor de rest geloof ik wel een goede vis,mischien eens een cursus koi fotografie overwegen... :D

Fredb

Dat laatste zeker! :D

Ik heb bewust gekozen voor veel zwart, omdat de Shiro's die ik heb (gehad) in mijn vijver, alleen maar witter werden. Dus ik hoop dat hier wat zwart op blijft zitten

Ruud

Of het foto's maken uitbesteden aan deze tategoi, die ongeveer 11 jaar geleden al een koi fotografie cursus volgde,  Fred.

Fredb

Dat heb ik geprobeerd Ruud. Maar die had geen zin op zondagavond. :D :D

Volgende update een nieuwe poging.

nico1012

hele mooie Fred. Had deze ook op het oog uiteindelijk voor een andere gegaan

Fredb

Dat heb je dan goed gedaan :P

Ik hoop dat het wit bij de staart nog wat meer wordt. Ervaring in mijn vijver is dat het zwart best veel terug trekt. Later weer terug komt, maar niet zo veel. Dus hopelijk blijft er hier iets moois van over. Jammer dat de challenge maar twee jaar duurt, want deze ontwikkeling heef wel een jaar of 6 - 7 nodig

nico1012

Daar ben ik het niet mee eens Fred.
Bij sommige shiro trekt het weg en bij andere blijft het gewoon waar het zit.
Zelf denk ik dat deze zo zal blijven en dat je er een hele mooie shiro aan over houdt

Fredb

we gaan het zien. Ik post de updates hier. En ik ben er ook van overtuigt dat dit een mooie vis wordt. :y:

Perry

Wat een rommel wie zoekt dat nu uit. 😝

Fredb

Ach, anders blijf ie ook maar alleen over

Perry


Fredb


Dennis

Mooi Fred,en het zwart zit er allemaal nog op als ik het zo kan zien.Heb je hem/haar in de vijver of in een opgroei bak zitten?

Fredb

Quote from: Dennis on July 23, 2022, 08:45:27 AM
Mooi Fred,en het zwart zit er allemaal nog op als ik het zo kan zien.Heb je hem/haar in de vijver of in een opgroei bak zitten?
In een opgroeibak (je)