Red Label Koi Challenge 2022, NEWS!

Started by Noodle, December 23, 2021, 22:03:02 PM

Previous topic - Next topic

Fredb


Noodle

Ondertussen wordt dat dinsdag hoorde ik vandaag!  :y:
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

nico1012

Dan hoef ik de boel niet meer zo in de gaten te houden.
bedankt voor de update

Noodle

De inschrijvingen zijn geopend!
Met welke varieteit doe jij mee?
Schrijf snel in via de link:

https://koi-store.nl/koicave-koichallenge/
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

nico1012

ingeschreven voor de Kohaku en de Shiro

nico1012

nog een paar dagen en dan weten we de uitslag van de loting.


Perry

Quote from: nico1012 on April 20, 2022, 19:52:01 PM
nog een paar dagen en dan weten we de uitslag van de loting.

Wanneer is die ook al weer

nico1012

ze hebben hem iets naar achteren gehaald eerst was het 25 April nu 30 April geloof ik

Yke

Mss is het onbegonnen werk, maar niet geschoten is altijd mis, nl het volgende.

Is het mogelijk om (iig van de kohaku's😉) de certificaten online te zetten voorzien van een nummer (1 tot 100 oid). Dan kunnen alle deelnemers een favoriete lijstje maken en tijdens de selectie dag dan snel zien welke er nog zijn van hun top lijstje en welke al weg zijn. Dit zal denk het selectie proces erg veel versnellen op 14 mei.

Scheelt een hoop "screenshots vanuit de filmpjes" vergelijken met de vissen in de bakken.

Mss is het een idee 🤷🏻‍♂️ 

Mvg,

Yke.

nico1012

vind dit een heel goed idee Yke volgens mij deden we dat ook bij de shiro challenge van een paar jaar geleden.

Yke

Quote from: nico1012 on April 21, 2022, 20:29:47 PM
vind dit een heel goed idee Yke volgens mij deden we dat ook bij de shiro challenge van een paar jaar geleden.

Wat ik me van toen nog herinner is dat ze daar wel op een bord hingen idd, maar niet dat ze eerder (online) beschikbaar waren, maar kan het mis hebben.

Fredb

gewoon hopen dat je niet in het begin al mag kiezen. Dan blijft er minder keus over, en is het makkelijker  :)

Bas42

Quote from: Fredb on April 22, 2022, 08:41:14 AM
gewoon hopen dat je niet in het begin al mag kiezen. Dan blijft er minder keus over, en is het makkelijker  :)
Kijk dit is het betere "omdenken"  :y:. Maar zou toch kiezen voor meer keuze anders lach je straks als een boer met kiespijn ....
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Yke

Quote from: Fredb on April 22, 2022, 08:41:14 AM
gewoon hopen dat je niet in het begin al mag kiezen. Dan blijft er minder keus over, en is het makkelijker  :)

Mocht je een laag nummer loten en ik een hoge, dan wil ik wel met je ruilen hoor 👍

Fredb