Matsue Kohaku van Perry.

Started by Perry, March 04, 2019, 08:47:20 AM

Previous topic - Next topic

Perry

Ik was aan het werk en zag op Facebook het bericht van Tjaart langs komen over de matsue kohaku
Gelijk maar even kijken en deze viel me meteen op door het mooie (raamtechnisch🧐)  patroon en goede bouw
Er waren er toen nog bijna geen of zelfs helemaal geen gereserveerd  :o
Snel handelen dacht ik dus👻 even nog wat contact gehad met noodle en vast leggen die hap.


Bas42

Mazzelaar. Uit deze geweldige selectie ook nog eens als eeen van de eerste mogen kiezen .... Wel een indrukwekkend visje met een aansprekend patroon. Die raamtechnische aanttrekkelijkheid vind ik nog lastig te beoordelen (eerst de flanken goed zien) maar lijkt idd veelbelovend. Mooie stevige body en goed kiwa en sashi. Alles in huis om een toppertje te worden. Goede keus
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Dank je bas

Als ik wist dat het zo snel ging met de opties had ik er meteen twee genomen

Bas42

Oh ik dacht jij ook meerdere opties had. Dan begrijp ik je reactie op de visjes van Stefan ook beter ....
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Nee 1 maar zit nog regelmatig te kijken naar de overige opties

Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Perry


Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Noodle

Selectiefilmpje aan startpost toegevoegd.
Proficiat met je aankoop Perry.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Perry


Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Pim

1 van mijn favorieten. Zeer mooi patroon. Al blijft dat persoonlijk.

Perry

Dank je Pim
Ben er heel blij mee dadelijk de opgroeibak in maar niet te lang
Kwaliteit voor lengte bij deze

Croesmaster

Mooie vis met inazuma patroon. Ook hier spat de huidkwaliteit vanaf. Het lijkt wel alsof Tjaard daar oog voor heeft.  8)

WouterC

Een patroon wat aan één stuk door loopt vind ik niet altijd even mooi, maar deze is erg goed in balans. Heel mooi visje.

Zoals bij volgens mij al deze visjes, zit het met de huidkwaliteit en bouw wel goed. Belooft een mooie "competitie" te worden.