Matsue Kohaku van Ivo.

Started by Ivo, March 03, 2019, 15:14:27 PM

Previous topic - Next topic

Ivo

[

Ivo

Ik heb voor deze gekozen

Stefan V

Ik vind dit ook een erg mooie vis!

Ivo

Thx ga ik halen van de donatie die ik heb gekregen van de cave en andere mensen 🥰

Perry

Mooie breede bouw 👌🏻

Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Ivo


Ivo

Dit had tjaard erbij gezet

Jumbo Tosai HQ+ Matsue

variëteit: Kohaku

Kweker: Iitsuka : Matsue Koifarm

Bloedlijn vrouwelijk ouderdier: Dainichi

bloedlijn mannelijk ouderdier: Sensuke Matsue

leeftijd: Tosai. geboren mei-juli 2018

Kwaliteit: HQ+ met certificaat Matsue

Geslacht: NB grote kans op vrouw (door Matsue nog niet gesekst en ik heb alleen de koi die er vrouwelijk uitzagen geselecteerd)

Lengte: ca 25-30 cm

ID: J046

Omschrijving: kohaku met mooi elastisch beni en goed shiroji en schep en mooi patroon voor de toekomst. Deze koi heeft een normale groeipotentie.

  :D :D :D

nico1012

een van de vele mooie Matsue vissen die bij Tjaard rond zwemmen

Noodle

Ook deze koi verhuisde gisteren naar het land van de rood-witten. Deze kohaku viel iets groter uit en tikt de 33 cm aan.

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Ivo

Die foto had je geen andere kunnen kiezen   :-\

Noodle

Quote from: Ivo on April 10, 2019, 07:44:46 AM
Die foto had je geen andere kunnen kiezen   :-\

Dit was de beste Ivo. O:-)
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Perry

Heb nog een andere voorbij zien komen ergens  :-\

Ivo

#13
Vandaag mijn kohaku gebowld en in de vijver gezet



Ivo

Heeft bij kees in zijn opgroei bak gezeten was in het begin 33 cm en is nu met 42 cm de vijver in gegaan