Matsue drie staps kohaku van Bjorn

Started by Bjorn Corré, April 08, 2019, 19:35:42 PM

Previous topic - Next topic

Bjorn Corré

Kweker: Iitsuka : Matsue Koifarm
bloedlijn: Sensuke Matsue
leeftijd: Tosai. geboren mei-juli 2018
Kwaliteit: HQ+ met certificaat Matsue
Geslacht: NB grote kans op vrouw (door Matsue nog niet gesexed en ik heb alleen de koi die er vrouwelijk uitzagen geselecteerd)
Lengte: ca 30-33 cm

Omschrijving: jumbo tosai met mooi klassiek 3 staps patroon en mooi zacht beni. kiwa is maruzome en body is goed voor de groei!

Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Perry


J@@p


nico1012


Bas42

Het zijn allemaal toppertjes. Als ik dan toch naar een puntje van kritiek zoek is dat voor mij dat het beni op de kop nog wat verder door had mogen lopen tot tussen de ogen.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Bjorn Corré

Hier mijn kohaku van Matsue.
De eerste foto is van april toen was die 32 cm.
De rest van de foto's zijn van september, de afmeting nu is 44 cm.
Die heeft de hele tijd in een buiten vijver gezeten. Ik ben er zeer content over, zeker over de beni.

Perry


nico1012


Mario


Croesmaster

Prachtige bouw en spetterende huid in September... laat nu de ontwikkeling maar eens zien. Zeeeer benieuwd.

Bas42

Verrassende ontwikkeling. hele mooie huidkwaliteit. Ik had nog een kleine aanmerking over het beni op de kop maar dat lijkt ook veel bijgetrokken te zijn. Hele mooie kohaku  :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

nico1012

vind de vis ook mooi in evenwicht. zie bijna alleen maar mooie Kohaku van Matsue uit Ridderkerk

Croesmaster

Ja klopt. Matue is een erg goede kweker wat Kohaku betreft. Nu zijn er meer kwekers maar deze zijn wel erg goed.