KoiCave Koi Games 2021/22, Black Diamond van Mark S.

Started by Mark Smetsers, April 21, 2021, 15:54:17 PM

Previous topic - Next topic

Mark Smetsers

Goede dag mede cavers!

Ik ben Mark Smetsers uit Oirschot en ben hier lid sinds eind 2020.
Ik heb een vijver van ongeveer 14m3 sinds april 2020.

Afgelopen zondag 18 april heb ik mijn Black Diamond visje van de Koigames uitgezocht samen met Perry Bunthof.
Hierbij een foto van mijn mooie visje welke op dit moment 17cm is.
Hij zit voor nu in mijn Qbak omdat ik mijn vijver aan het behandelen ben tegen wormen. Als mijn vijver schoon en stabiel is gaat deze in de vijver bij de andere visjes.

Groeten,
Mark

Perry


Bas42

Quote from: Mark Smetsers on April 21, 2021, 15:54:17 PM
Goede dag mede cavers!

Ik ben Mark Smetsers uit Oirschot en ben hier lid sinds eind 2020.
Ik heb een vijver van ongeveer 14m3 sinds april 2020.

Afgelopen zondag 18 april heb ik mijn Black Diamond visje van de Koigames uitgezocht samen met Perry Bunthof.
Hierbij een foto van mijn mooie visje welke op dit moment 17cm is.
Hij zit voor nu in mijn Qbak omdat ik mijn vijver aan het behandelen ben tegen wormen. Als mijn vijver schoon en stabiel is gaat deze in de vijver bij de andere visjes.

Groeten,
Mark
Gaaf visje Mark. Ga je veel plezier van hebben. Ben heel benieuwd hoe deze gaat ontwikkelen.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Noodle

Van alle deelnemende koi binnen de Black Diamond KoiGames maken we een topic aan met de officiële startfoto.
We hopen natuurlijk van harte dat de deelnemers met enige regelmaat hun diamanten hier updaten
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Mark Smetsers

Helaas had mijn visje het begeven vanwege verschillende opstartproblemen met de vijver. Gelukkig waren er nog ern paar visjes en heb ik op 13 mei deze nieuw topper uitgekozen van 17cm. Gelukkig mocht hij nog een tijdje bij Koi Maas en Waal blijven zwemmen. Dank je John en Myra!!

Mark Smetsers

Gisteren mijn nieuwe topper opgehaald en zwemt nu heerlijk in de vijver. Hij is mooi donker gebleven met nog het mooie ginrin. De buik is mooi wit. Hij zit nu op 27cm.