Allerlei over deze Matsue Tosai Cup.

Started by Noodle, March 02, 2019, 14:14:15 PM

Previous topic - Next topic

Bas42

Quote from: SjuulD on September 26, 2019, 00:00:44 AM
Als ik al die kohaku voorbij zie komen dan heb ik er bijna spijt van dat ik hier niet aan heb meegedaan  ::)
Hoezo bijna ..... Je mag gerust toegeven dat je je kans hebt gemist  ;). Maar de dealers zitten alweer in Japan dus er komen weer nieuwe kansen.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Noodle

Prijsuitreiking Koicave Matsue Cup.
Het was weer een gezellige bende tijdens de prijsuitreiking.

De Cup voor de mooiste ontwikkeling ging naar Stefan Swinkels
De koi met de beste groei van 32 naar 50 cm naar Theo de Vliegh. Theo is winnaar van een meetbak.
Een gedeelde tweede plaats voor beste ontwikkeling naar Perry Bunthof en Mario Reuser. Zij hebben respectievelijk een emmer voer en een waardebon gewonnen.

Ook wil ik hier even de winnaars vermelden van de Mukashi grow-out die ook vanavond plaatsvond.
Theo de Vliegh is hier tweede voor wat betreft groei en gaat ook hier lopen met een meetbak. Gedeelde eerste plaats is voor Kimo Kluft en Dick van Veen. De mooiste ontwikkeling gaat ook weer naar Kimo Kluft die deze prijs deelt met Mario Reuser.
Jonas Van Hulle ging lopen met een emmer voer voor de beste Karashigoi.

Namens alle Koicavers feliciteren wij alle winnaars van harte!
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen