KoiCave Koi Games 2021 editie 1, Go-sanke Isa en Dainichi.

Started by Noodle, November 25, 2020, 07:17:01 AM

Previous topic - Next topic

Perry

#30
KOICAVE KOIGAMES NEDERLAND.

Onder de vlag van KOI GAMES zullen we in samenwerking met vrienden van de KoiCave diverse evenementen organiseren. In de
KOI GAMES bieden we je de gelegenheid goede koi aan te kopen tegen de laagst mogelijke prijzen. Het streven is het aanbod zo
gevarieerd mogelijk te houden zodat de KOI GAMES bereikbaar blijven voor iedereen. Iedere editie van KOI GAMES zal haar eigen
karakter en regels hebben. Kennisdeling en plezier met Koicavers staat op nummer 1.

KOI GAMES #01 DE PREMIERE!

Voor een première moet er natuurlijk meteen een klapstuk gepresenteerd worden en dat hebben we!
Deze eerste editie wordt georganiseerd in samenwerking met Arts & Ants, Isa Koifarm en Dainichi Koifarm.

Welke koi:
Tosai Kohaku en Showa, geboren in juni en juli 2020 met een size van 18 tot 24 cm.

Deelname:
De koi worden uitsluitend verkocht in sets van 4 exemplaren aan leden van KoiCave. Een set bestaat uit een kohaku en een showa van Isa én een kohaku en showa van Dainichi. Van deze set samenstelling kan onder geen enkele voorwaarde worden afgeweken.
Ben je nog geen KoiCave lid dan kun je dat voor €17,50 eenvoudig worden via www.koicave.nl Je kunt daarna direct meedoen!

Inschrijven:
De gehele maand december kun je inschrijven door een mail te sturen naar info@koicave.nl Iedereen die in december inschrijft is verzekerd van deelname. Er zal een zeer ruim aanbod zijn waardoor op een later tijdstip in 2021 nog steeds ingeschreven kan worden zo lang de voorraad strekt. Inschrijven is uiterlijk mogelijk tot het KOI EVENT 2021 te Appeltern op 26 & 27 juni.

Selecteren:
Natuurlijk zoek je zelf de set koi uit die je mooi vindt. De selectie vindt plaats bij Arts & Ants, je ontvangt hierover tijdig bericht.

Looptijd:
Deze KOI GAMES sluiten in de eerste helft van september 2021. Vrijblijvende updates van deelnemende koi worden dan beoordeeld en Japanse kwekers zullen hierover hun zegje doen. Tijdens de looptijd zullen we op diverse tijdstippen een aantal prijzen verloten onder ALLE deelnemers. Prijzen worden ter beschikking gesteld door en Arts & Ants en KoiCave. Tijdens de looptijd wordt natuurlijk van je verwacht dat je af en toe laat weten hoe het met je kwartet gaat. Niets ingewikkeld, gewoon leuk!

Kosten:
Naast de hele mooie kwaliteit van de koi zijn de kosten van deze KOI GAMES misschien nog wel het allerbeste nieuws! Voor een set van de 4 genoemde tosai betaal jij als Koicaver een totaalbedrag van slechts €160,- (ja, je leest het goed)

Overwinteren:
Het wordt nog mooier. Dit bedrag is inclusief overwinteren bij Arts & Ants. Koicavers krijgen zelfs de mogelijkheid de koi verwarmd te laten overwinteren bij Arts & Ants. Voor deze laatste optie wordt een vergoeding van slechts €50,- gevraagd. Heb je zelf geschikte opvang om de koi onder te brengen dan kun je het kwartet natuurlijk ook direct mee naar huis nemen.

Betaling:
Als je de selectie hebt gemaakt dien je het totale deelnamebedrag inclusief de eventuele overwinteringskosten direct te voldoen in de winkel.

Wij wensen iedereen heel veel succes en een leerzame KOI GAMES!
Koi Cave Events, Koi Games Nederland.

Perry

Poe Poe was even een flink stuk overtypen  :P

Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Fredb

Wanneer komen deze vissen in Nederland?

Noodle

Quote from: Fredb on December 04, 2020, 18:51:30 PM
Wanneer komen deze vissen in Nederland?

Het eerste deel komt al dit jaar!
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Noodle

KOI GAMES 2021, Sneak preview, nummer 5.

Een sample is een voorbeeld uit een grote partij om een indruk te krijgen van de kwaliteit van de koi. Niet de beste, niet de slechtste, de gemiddelde kwaliteit. Komende week laten we jullie enkele samples zien. Enjoy!
Welke zijn van Isa, welke van Dainichi?

Meedoen kan door te mailen naar info@koicave.nl

https://youtu.be/AZWrMEKWH1Q
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Perry

 Best goede visjes denk dat ik ook maar weer eens mee ga doen  :D

Fredb

Ik twijfel. Het lijken mij harstikke leuke vissen, maar zit ff met de opvang. Daar laten is natuurlijk geweldig, maar mis ik het volgen in de Qbak thuis.

Perry

Zit nog een beetje te twijfelen omdat ik de red label vissen niet te kort wil doen

Madinees

Quote from: Fredb on December 06, 2020, 16:37:58 PM
Ik twijfel. Het lijken mij harstikke leuke vissen, maar zit ff met de opvang. Daar laten is natuurlijk geweldig, maar mis ik het volgen in de Qbak thuis.

Dat is mijn reden ook! Daarnaast vind ik vier vissen erbij wat veel.
Zag net bij Koi2000 ook een mooi challenge (karashigoi izumiya) heb besloten daar aan mee te doen.
Maar initiatief van de KoiCave is wel leuk.

Madinees

Quote from: Perry on December 06, 2020, 17:17:54 PM
Zit nog een beetje te twijfelen omdat ik de red label vissen niet te kort wil doen

Hoe bedoel je dat met 'die te kort doen'?

Noodle

Hoi Madinees, ik praat voor mijn beurt maar op zeer korte termijn komt koi games part 2 online. Misschien zitten daar wel karashi in.... 8) :)
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Perry

Quote from: Madinees on December 06, 2020, 17:50:03 PM
Quote from: Perry on December 06, 2020, 17:17:54 PM
Zit nog een beetje te twijfelen omdat ik de red label vissen niet te kort wil doen

Hoe bedoel je dat met 'die te kort doen'?

Daar wil ik het maximale uit halen
Nieuwe vis erbij is altijd een risico en het systeem moet het aan kunnen


Fredb

Quote from: Perry on December 06, 2020, 19:04:42 PM
Quote from: Madinees on December 06, 2020, 17:50:03 PM
Quote from: Perry on December 06, 2020, 17:17:54 PM
Zit nog een beetje te twijfelen omdat ik de red label vissen niet te kort wil doen

Hoe bedoel je dat met 'die te kort doen'?

Daar wil ik het maximale uit halen
Nieuwe vis erbij is altijd een risico en het systeem moet het aan kunnen
Heb ik ook

Perry

Heb nu 9 Koi van rond de 45 (gok ik) op ongeveer 4 kub
Durf niet te zeggen wat er nog bij kan