Mudpond Games 2020 | Kohaku(tje) Perry

Started by Perry, May 12, 2020, 07:25:30 AM

Previous topic - Next topic

Marcvd

erg mooi kohaku. Mooie lengte al, goede bouw en leuk patroon  :y:

Perry

Bedankt Marc gaat helemaal goed komen verwacht ik

Perry

Inmiddels ook een naam voor het kohaku(tje) bedacht  :-*

Ze gaat Hisui heten
Dat is Jade in het Japans en als je nog wat Googeld kom je er ook achter dat Hisui een zus is van kohaku  :D


Perry

Vandaag  D-Day als het goed is komt (of is ze net) uit de mudpond  :o

Stefan V


Perry

Helaas hier een manneke Ipv Vrouwke
Ik had garantie op female dus heb een soort van coupon gekregen voor iets anders uit te zoeken waar we al een beetje mee bezig zijn maar dat komt later wel

Maurice71

opzicht geen slechte ontwikkeling, van deze koi.
Maar het is wat je schrijft, als de verwachtingen bij een vrouwtje liggen en het blijkt een mannetje te zijn valt dit natuurlijk toch wel tegen.

Hopelijk komt er een mooi tegenaanbod, verwacht eigenlijk dat dat bij deze kweker en dealer geen enkel probleem gaat opleveren.
Voel een nieuwe azukari aankomen om volgend jaar een goed excuus te hebben om een weekje bij moeder de vrouw weg te mogen zijn?  ;)

Fredb

beetje korting, en deze vis houden? Dit is toch een mooie vis! van ruilen komt huilen :)

Albert-jan

Denk dat deze Male toch niks onderdoet voor female. Of heb je alleen female in je koi vijver zitten?
10m3 vijver met 9 koi.

Perry

Nee wil deze niet houden
Heb wat sec hi gezien en dat is iets wat ik niet wil 
Ook zal deze vis naar mijn idee nooit de bouw van een goede female krijgen
En daar zijn veel punten mee te halen op shows 😉
Ook wil de kweker hem houden voor mee te kweken en zit korting er niet in

Maar ik denk dat er iets heel moois aan komt maar  is nog te vroeg om er iets van te zeggen

Perry

Quote from: Albert-jan on November 06, 2020, 19:54:20 PM
Denk dat deze Male toch niks onderdoet voor female. Of heb je alleen female in je koi vijver zitten?


Wel weinig mannen
Ook bewust omdat ik geen zin in gepaai heb

Albert-jan

Quote from: Perry on November 06, 2020, 20:03:42 PM
Quote from: Albert-jan on November 06, 2020, 19:54:20 PM
Denk dat deze Male toch niks onderdoet voor female. Of heb je alleen female in je koi vijver zitten?


Wel weinig mannen
Ook bewust omdat ik geen zin in gepaai heb

Snap ik wel ja had ook liever female gehad achteraf.
10m3 vijver met 9 koi.

Bas42

Bijzonder om te lezen dat de kweker nu schijnbaar al bepaald of hij met een vis wil gaan kweken. De koi is nog geen jaar oud volgens mij. Dat betekent dat hij qua bouw en huidkwaliteit toch bijzonder goed zal zijn .... Maar begrijp je keus. Je maakt me wel nieuwsgierig naar wat er nog mogelijk in het "vat" zit.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Een ouderdier hoeft niet alle goede eigenschappen te hebben geloof ik
Man kijken ze meer naar de huidkwaliteit geloof ik

Bas42

Volgens mij zijn body, lengte en huidkwaliteit wel van belang maar bv patroon ondergeschikt. Ze moeten wel de goede eigenschappen doorgeven ....
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter