KOICAVE, MUDPOND GAMES 2020

Started by Noodle, April 24, 2020, 18:22:47 PM

Previous topic - Next topic

WouterC

Had hem gezien Perry, die zag er wel oké uit  ;)

Bas42

Quote from: Perry on May 10, 2020, 12:41:23 PM
Quote from: Bas42 on May 10, 2020, 12:11:30 PM
Quote from: Perry on May 10, 2020, 11:43:41 AM
Zocht ook een showa
Maar die zat er voor mij geen bij dus ben ik voor een kohaku gegaan  :o 8)
En idd wel een heel mooi visje. Zag 5 sterren dus ook gelijk maar voor de maximale kwaliteit  :y:.


Ja ga liever voor de hele hele goede dan de hele goede anders moet ik het weer gaan verkopen als het tegen valt 😝
Ik ga je de komende tijd weer volgen. Altijd weer een verrassing wat bij jou in de aanbieding gaat  ;). Anders maar weer een keer bellen voor een bezoekje. Zal ik een paar schubjes trekken  O:-).
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Heb nog een shiro voor een zacht prijsje  :D

Croesmaster

Ik ben ook geslaagd voor mijn missie.  :D. Sanke42 is het geworden. Blij mee.

Perry

Heerlijke vis Henri  :y:

Vind haar alleen wel naar een showa neigen maar dat  mag de pret niet drukken met zo'n bouw

Stefan V

Prachtige vis Henri! Ik ben heel benieuwd hoe deze uit de mudpond komt!

Stefan V

Ik heb deze tancho gescoord. Ben er erg blij mee!

Stefan V

Quote from: Perry on May 10, 2020, 21:48:13 PM
Heerlijke vis Henri  :y:

Vind haar alleen wel naar een showa neigen maar dat  mag de pret niet drukken met zo'n bouw

Ik neig er ook naar, maar denk dat het bij mij komt door de sumi streep bij haar linker oog, de rest van het patroon is toch zeker wel sanke.

Croesmaster

Quote from: Perry on May 10, 2020, 21:48:13 PM
Heerlijke vis Henri  :y:

Vind haar alleen wel naar een showa neigen maar dat  mag de pret niet drukken met zo'n bouw

Yep. Kweker geeft aan Sanke. Die weet natuurlijk de ouderdieren. Maar ik zie ook zeker kenmerken van een Showa. Dan maar een mooie showa.  ;)

Croesmaster

Quote from: Stefan V on May 10, 2020, 22:42:12 PM
Ik heb deze tancho gescoord. Ben er erg blij mee!

Mooie tancho met goede stip. Sterk beni. Hopen dat het zo blijft. Tancho is een lastige vis. Het shiroji maakt een tancho. Spannend hoe deze gaat ontwikkelen.  :y:

Perry


Bas42

Dat is idd een heel chique visje. Gefeliciteerd met de aankoop.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Stefan V

tnx mannen!
Ik ben er helaas zelf niet bij als deze uit de mudpond komt, maar vele andere (met meer kennis) gelukkig wel!  8)

Noodle

Hoi,

Alle kopers /deelnemers van harte gefeliciteerd!
Wel wil ik jullie verzoeken om per koi een nieuw topic aan te maken bij koiontwikkeling zodat we de vis vanaf nu tot st. Juttemis kunnen volgen.
Graag met de titel, bijv: Mudpond Games 2020, Sanke van Henri.

Bij voorbaat hartelijk dank
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Noodle

Inmiddels zijn er een 15-tal koi genoteerd als deelnemer.
Binnenkort zal van elk exemplaar een topic komen om de ontwikkeling te volgen.

Er zijn op dit moment nog een groot aantal koi beschikbaar.
Komende dagen zullen we hieronder de in onze ogen beste koi die nog beschikbaar zijn presenteren.
Heb je interesse stuur dan een mail naar info@koicave.nl

Hier op het forum kun je natuurlijk raad vragen aan de rest om tot een goede beslissing te komen.

SUCCES!
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen