News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Prijzenschema koishow.

Started by redrum, July 08, 2019, 20:56:08 PM

Previous topic - Next topic

redrum

volgens mij kan toch een shiro utsuri ook GC winnen als ik het me vergis?

Perry

Quote from: redrum on July 08, 2019, 20:56:08 PM
volgens mij kan toch een shiro utsuri ook GC winnen als ik het me vergis?

Kunnen alle variëteiten worden als ze maar de beste zijn
Echter zijn het vaker de gosanke die er met het hoogst haalbaar vandoor gaan

redrum

Quote from: Perry on July 09, 2019, 00:56:51 AM
Quote from: redrum on July 08, 2019, 20:56:08 PM
volgens mij kan toch een shiro utsuri ook GC winnen als ik het me vergis?

Kunnen alle variëteiten worden als ze maar de beste zijn
Echter zijn het vaker de gosanke die er met het hoogst haalbaar vandoor gaan

ik dacht de shiro utsuri het kortst afstamt van de showa en op deze manier ook GC kan worden.
ik snap ook wel dat het standaard een go sanke  word

GinRin

Het is lang onduidelijk geweest. In principe kan elke variëteit Grand Champion worden. In de praktijk is dit 999 van de 1.000 keren een Go-Sanke. Op de HKS gaan ze dit vanaf dit jaar kiezen uit Grand Champion Go Sanke en Grand Champion Non Go Sanke. Het regelement is hier heel vaag over:

5. Jurering 1) Selectie van de Grand Champion.  Wordt gekozen uit de beste Gosanke en de beste Non Gosanke. De tweede wordt de Best (Non) Gosanke. De Grand Champion en de Best (Non) Gosanke zullen in de verdere wedstrijd niet meedingen naar andere prijzen. N.B.: GO-SANKE  = Classes KOHAKU, SANKE en SHOWA!!!  NON GO-SANKE = alle overige classes!!! 


Als ik het goed lees, kan een Non Go Sanke dus nooit meer Grand Champion worden.


Joop

Bas42

Quote from: GinRin on July 17, 2019, 16:09:56 PM
Het is lang onduidelijk geweest. In principe kan elke variëteit Grand Champion worden. In de praktijk is dit 999 van de 1.000 keren een Go-Sanke. Op de HKS gaan ze dit vanaf dit jaar kiezen uit Grand Champion Go Sanke en Grand Champion Non Go Sanke. Het regelement is hier heel vaag over:

5. Jurering 1) Selectie van de Grand Champion.  Wordt gekozen uit de beste Gosanke en de beste Non Gosanke. De tweede wordt de Best (Non) Gosanke. De Grand Champion en de Best (Non) Gosanke zullen in de verdere wedstrijd niet meedingen naar andere prijzen. N.B.: GO-SANKE  = Classes KOHAKU, SANKE en SHOWA!!!  NON GO-SANKE = alle overige classes!!! 


Als ik het goed lees, kan een Non Go Sanke dus nooit meer Grand Champion worden.


Joop
Waaruit maak jij dat dan op Joop? Door (Non) tussen haakjes te plaatsen in de tweede en derde zin lijkt het juist wel mogelijk dat een Non Go Sanke Grand Champion kan worden.


Joop
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Noodle

De beste go-sanke strijd tegen de beste non-go sanke om GC, de verliezer is de beste in zijn groep.
Hiermee komt de supreme champion dus te vervallen, die wordt in principe weggeven aan de beste non-go sanke.

Verder werkt dit zo door voor elke major award, Mature, Adult, young, baby en tategoi.
Zo lees ik het.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Bas42

Quote from: Noodle on July 18, 2019, 14:43:20 PM
De beste go-sanke strijd tegen de beste non-go sanke om GC, de verliezer is de beste in zijn groep.
Hiermee komt de supreme champion dus te vervallen, die wordt in principe weggeven aan de beste non-go sanke.

Verder werkt dit zo door voor elke major award, Mature, Adult, young, baby en tategoi.
Zo lees ik het.
Zo lees ik het dus ook en kan dus een NON Go Sanke wel degelijk de Grand Champion winnen. Vandaar de haakjes om (NON) in de tweede zin van het desbetreffende artikel.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

GinRin

Ja, zo lees ik het nu ook  O:-)

Joop