News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Sanke NND

Started by Theokoi1962, May 27, 2019, 15:00:07 PM

Previous topic - Next topic

Perry

Theo hoe is het met deze sanke inmiddels ?

Theokoi1962

Gaat wel goed hoor. Koi blijft zich volop ontwikkelen. Was van het voorjaar verrektes lastig te fotograferen. Een echte achteruit zwemmer. Ik werd er gek en ongeduldig van. Foto is daardoor...niet zo goed zeg maar. Volgend voorjaar mag tie weer.
vijver + filters 90 kuub, Red Label 50/55 combi, AEM 35 trommel, Red Label 2 kamer filter (matten/bwb), bwb 3500 liter, Aquaforte luchtpomp 100/2  60/4, 1 XBlue-Eco 500 met flowchamp kop, 1 X Air Aqua Flowfriend Pro,   1 X Blue Eco 320, bakki-shower/2, eiwitafschuimer Ratz Berlin 400

Perry

Jammer dat de foto niet wilde lukken
Deze is toch niet die tegelijk aangekocht is met die van mij

Theokoi1962

Nou dit is ze dan. Geen super foto, maar wat je wel kan zien meer body. Lengte momenteel iets van 69cm - dus weinig gegroeid.
Wel meer sumi gekregen aan de zijkant.
Eigenlijk weinig gebeurt afgelopen jaar, behalve de body, dat wel.
Ik vind het een heerlijke vis hoor, omdat er nog zoveel mogelijk is.
Niet tegelijk met jouw vis. Heb de vis nu dik 2 en half jaar in bezit
vijver + filters 90 kuub, Red Label 50/55 combi, AEM 35 trommel, Red Label 2 kamer filter (matten/bwb), bwb 3500 liter, Aquaforte luchtpomp 100/2  60/4, 1 XBlue-Eco 500 met flowchamp kop, 1 X Air Aqua Flowfriend Pro,   1 X Blue Eco 320, bakki-shower/2, eiwitafschuimer Ratz Berlin 400

Perry

Beni blijft toch ook goed 👍🏻

Bas42

Nog steeds een heerlijke vis met een lieve kop en een heel mooi beni patroon. Idd weinig groei maar qua body echt wel een mooie ontwikkeling. Ik zie ook nog wat onderliggend sumi. Typisch een vis die zijn tijd nodig heft om te ontwikkelen tot één van de juweeltjes in een vijver. En met 69 cm al een hele respectabele leeftijd. Als je er ooit vanaf moet .... je weet ik ben een echte sane fan!
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter