Win hier vrijkaarten, 27e Holland Koi Show 2019

Started by Noodle, May 23, 2019, 20:14:54 PM

Previous topic - Next topic

Hans

Heb nog nooit iets  gewonnen, dus zou wel gaaf zijn!  8)

Albert-jan

Het hotel is al geboekt, dus 2 kaartjes zijn ook welkom  :D
10m3 vijver met 9 koi.

Wendy1987

2 kaartjes zijn altijd mooi ! Wij willen de zondag gaan kijken en winnen is altijd leuk!!
Kleine hobby koi houdster vol passie voor de vis!

Hans


Budeltje

Eigenlijk gewoon omdat ik ieder jaar weer trouw ga samen met mn broer en vriendin. 😁

Noodle

...en de winnaars zijn...

Albert-Jan
doqu
Bram 3.0
Ivo
Hans
en redrum

van harte gefelicteerd, jullie krijgen bericht over de verdere afwikkeling.  :y:
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Ivo


Perry


Bram 3.0

Bedankt‼️,wij gaan zondag en doe mijn KoiCave polo aan🤣
Gr. Bram  3.0
25m3,trommelfilter,bleu eco 320,UVC ozonater,3 kamer filter,1kamer bewegend bed.Div. NVN cursussen,koi university 2015, 3 draads pacemaker vandaar Bram 3.0

Albert-jan

10m3 vijver met 9 koi.

Ivo



doqu


Noodle

Hoihoi,

Ik heb van de winnaars een echte naam nodig en de dag waarvoor ze de gratis entree willen hebben, graag zo spoedig mogelijk.
Dan wordt je door de organisatie op de lijst gezet aan de ingang.
Eigenlijk weet ik de namen op redrum na, wel moet ik de dag nog weten.

Groet Stefan
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Bram 3.0

Hoi Noodle
Bram en Marjo Schenk en we komen op zondag.
Gr.Bram 3.0
25m3,trommelfilter,bleu eco 320,UVC ozonater,3 kamer filter,1kamer bewegend bed.Div. NVN cursussen,koi university 2015, 3 draads pacemaker vandaar Bram 3.0