News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Karishigoi

Started by Albert-jan, March 23, 2019, 20:04:09 PM

Previous topic - Next topic

Albert-jan

Beetje late reactie, maar dat lijkt zo op de foto door de lichtval denk ik.
10m3 vijver met 9 koi.

Albert-jan

10m3 vijver met 9 koi.

Albert-jan

10m3 vijver met 9 koi.

Fredb


Perry


Noodle

Ook weer een hele mooie maar dat kon bijna niet anders. Goed koi-oog Albert!
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Albert-jan

10m3 vijver met 9 koi.

Albert-jan

Groeit niet echt meer maar wel een leuke vis 😁
10m3 vijver met 9 koi.

Madinees

Zeker mooi! Dit jaar is denk ik, door de relatief lage temperaturen, de groei bij onverwarmde vijvers sowieso niet veel geweest denk ik.
Wil niet zeggen dat er komende jaren geen groei meer uit kan komen. Als het er in zit komt het er uiteindelijk toch wel uit. Mooi hoor!

Fredb

mooie vis!
De meeste hopen dat dit vissen van een meter gaan worden, maar dat zit er zeker niet altijd in. Maar waarschijnlijk bij een warmere zomer, pakt ie er toch nog wel wat bij.

Bas42

Quote from: Fredb on September 19, 2021, 14:13:39 PM
mooie vis!
De meeste hopen dat dit vissen van een meter gaan worden, maar dat zit er zeker niet altijd in. Maar waarschijnlijk bij een warmere zomer, pakt ie er toch nog wel wat bij.
Toch sta ik er elke keer weer van te kijken dat vissen toch lang blijven doorgroeien. Vaak traag met hooguit enkele centimeters per jaar maar over 5 jaar gezien toch vaak weer 10-15 cm erbij. Ik heb hier maar weinig vissen onder de 60 cm meer zwemmen .....
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Fredb

je went er aan, en heb er geen erg in dat ze groeien. Tot je ze weer een keer scheppen moet.

Albert-jan

Ja zal uiteindelijk wel nog wat cm pakken daar twijfel ik niet aan. Maar ga het volgend jaar nog wel eens bekijken of die over de 60cm gaat. Grote maakt mij niet zoveel uit gelukkig.

Visje aaien en hobby delen is toch ook mooi 😁
10m3 vijver met 9 koi.

Albert-jan

Verplaats deze maar ontwikkeling  :y:
10m3 vijver met 9 koi.