Kohaku nr 4 Fred

Started by Fredb, May 26, 2022, 16:52:39 PM

Previous topic - Next topic

Fredb

Vorige week opgehaald aan het eind van de Tosai show in Oudenbosch. Ik kon niet bij de selectie dag aanwezig zijn, maar Perry en Stefan, hebben deze voor mij geselecteerd. Ik was als 4e aan de beurt. Ze hebben mij bij het uitzoeken met beeldbellen laten meekijken, en heb deze gekozen. Achteraf had ik deze als eerste geselecteerd via de foto's op fb, maar er een streep door gezet, om Stefan niet meer dan 5 vissen door te geven.

Dennis

Mooie kohaku,het rood ligt er mooi op,en het wit is ook mooi wit en schoon,mooi odome,wat de vis afmaakt.Kan wel eens een  hele mooie vis worden als ie groot word.

Fredb


Fredb


Fredb

Update!
Hij (ik denk ze) zwemt nu een maand op 22-23 graden. Krijgt JPD zomervoer. Is nu 36 cm.

Bas42

Net visje Fred  :y:. Maar wat is JPD Zomervoer? Bedoel je Shori of Fujizukara?
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Fredb

Quote from: Bas42 on July 25, 2022, 12:06:55 PM
Net visje Fred  :y:. Maar wat is JPD Zomervoer? Bedoel je Shori of Fujizukara?
Shori (gele zak) Fujizukara (roze zak) gebruik ik in voor en najaar. (en tussen door een weekje in de zomer)

nico1012

mooie ontwikkeling.
Bij alle 4 de groepen zaten hele mooie vissen

Fredb

was inderdaad lastig kiezen

Bas42

Heb van de kohaku's al verschillende goede updates voorbij zien komen. Ik vind dit ook een mooie kohaku met een rustig traditioneel patroon. Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van maruten of patronen die mooi tot aan de ogen doorlopen (bij deze ook het geval). Veel plezier ermee en succes met de opgroei Fred.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Fredb


Fredb

de zomerupdate. ze is nu 39 cm. Het rood loopt wel terug. ondanks de daglichtlamp die er boven hangt.

Fredb


Bas42

Blijft toch genieten om de ontwikkeling van dit soort visjes te volgen. Mooi visje Fred en veel plezier met de op/doorgroei. Leuke aanwinst voor je vijver  :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Fredb

Dank je Bas :y: Ik ben er ook nog steeds blij mee