KOISHOW NOORD 17 JULI, AQUA MASTER WINACTIE.

Started by Noodle, July 04, 2021, 19:48:50 PM

Previous topic - Next topic

Noodle

Vertel in een reactie waarom jij wel of niet naar de koishow gaat op 17 juli.
Uit alle reacties wordt een winnaar geloot die deze zak voer van 5 kg met unieke koivlag wint!

Tickets voor de show kun je bestellen op www.koicave.nl  :y: :y:

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Fredb

Ik heb geen tijd.. Ik moet nog werken ... 

Daarom dusss

Perry


Floris

Koishow Noord is natuurlijk de plek waar je op 17 juli als echte caver en koi hobbyist  thuishoort😉

Daarom...

Anthony

Wij gaan omdat het eindelijk weer kan een gezellige dag met mede cavers een heledag koi koi koi en nog eens koi daarom

Bas42

Ik ga naar de show omdat ik dit spectakel niet wil missen en weer een heleboel koi-vrienden en kennissen kan ontmoeten  :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

wietzenu

Kan ik de rest van de familie ook besmetten met het KOIvirus, oooh wat zullen ze me later dankbaar zijn  8)
Oant Sjen op de 17e
11m3 - Kinshi High Tech Sieve - mini Trickle - NEXUS210 - 80ltr Helix BWB - EA Tempest

Remco

Ik ga omdat ik nieuwtjes en de koi ZELF wil zien en niet via via en om mensen te spreken/ontmoeten die ik heb leren kennen via de app.
Hks 2019 voor het eerst mee gedaan,  ultrasieve -20000ltr pomp-bewegend bed - mattenkamer

Frank-Smetsers

Ik ga, omdat ik helemaal nieuw ben in dit wereldje. Vijver is nog in aanbouw. Dit wordt de eerste show die ik bezoek en ben benieuwd naar alle mede cavers.
Dus dat is me een reisje vanuit Brabant zeker waard.

Sportel

Omdat het de enigste, mooiste en de beste koishow 2021 van Nederland is voor alle cavers. 💪🏻

AyEmEl

Wij gaan ook naar de enige Koishow in 2021 als er verder niets tegenzit qua vijverbouw. Donderdag en vrijdag wordt er verder gegraven tot 192cm diep (onder maaiveld) en dan kunnen we eindelijk verder.

Tijd voor een beetje ontspanning na best wel intense weken waarin we het af en toe niet zagen zitten door diverse omstandigheden.

Foto nu:



Foto ontwerp:



Tot zaterdag!

FritsK

Ik had heel graag gekomen maar mijn reistijd is te lang, te kostbaar en op dit moment niet handig. Ik woon in Japan, (geen grap)...  :)
Uiteraard wens ik alle Koi Cavers een zeer plezierige dag toe in deze lastige tijden.  :y:

Bobbykoi

Beste koi cavers,

Graag had ik deze show willen zien maar de reisafstand is te groot , ik woon in België en vind het een beetje te ver , mogelijks zal ik er spijt van krijgen  maar dan is dit zo . Gelukkig is er een alternatief , in september is er hier ook een show (Merelbeke) dichter bij huis . 
Sorry hoor .
Groeten  Bobbykoi
Vijver 16m³ // 9 Tosai 2020 /Kweker Maruhiro & Harasiwa Filter zelf gemaakt .

Koi Passion

Ik ga het hele weekend naar de show omdat ik aangewezen ben als vrijwilliger 😃
Maar ik doe het met veel plezier!
Groet,
Paul

Bram 3.0

Ik ga samen met Marjo naar de koishow om andere cavers te ontmoeten.✌️
Zie jullie in Friesland.‼️
Gr.Bram 3.0
25m3,trommelfilter,bleu eco 320,UVC ozonater,3 kamer filter,1kamer bewegend bed.Div. NVN cursussen,koi university 2015, 3 draads pacemaker vandaar Bram 3.0