KoiCave Koi Games 2021, editie 5, Matsue Power.

Started by Noodle, February 24, 2021, 07:39:06 AM

Previous topic - Next topic

Noodle

KOI GAMES #05, MATSUE POWER!

In 2019 organiseerde KoiCave samen met KKW de eerste Matsue Tosaicup. Dat was een dusdanig groot succes dat we dit gewoon weer MOETEN doen! Er is deze keer weer een superselectie gemaakt bij Matsue, de absolute topkweker van Kohaku. Deze editie niet de goedkoopste maar zeker ook niet de duurste koi. De beste koi uit het 'middensegment' zodat we zeker zijn van een hele goede prijs-kwaliteit verhouding.

BEN ER SNEL BIJ!
https://koikichiworld.nl/koicave-koigames-matsue-kohaku-editie-5/
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Fisherman John

Heb een mooie Kohaku gescoord bij Tjaard. 34 cm Tosei bij aankoop. Dat belooft een mooie te worden :)

Madinees

Dat is de moeite! Ook van Matsue in deze challange? Heb je een foto?

Bas42

Zonder foto kunnen we je conclusie helaas niet bevestigen  ;)
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Noodle

Quote from: Fisherman John on July 02, 2021, 15:20:43 PM
Heb een mooie Kohaku gescoord bij Tjaard. 34 cm Tosei bij aankoop. Dat belooft een mooie te worden :)

Wegens de koeshow liggen we wat achter john.
Ik zal effe een topic voor je aanmaken.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Fisherman John

Quote from: Fisherman John on July 02, 2021, 15:20:43 PM
Heb een mooie Kohaku gescoord bij Tjaard. 34 cm Tosei bij aankoop. Dat belooft een mooie te worden :)

Fisherman John

De deadline van deze challenge nadert. Hoe gaat het met jullie vissen?

Madinees

Gaat best, heb nog niet gemeten (zit in vijver en ik vind tosai scheppen niet fijn omdat ze vaak springerig zijn) maar is best aardig gegroeid.

Fisherman John

Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt? Of heb ik iets gemist?

Madinees

Quote from: Fisherman John on November 10, 2021, 12:13:38 PM
Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt? Of heb ik iets gemist?

Dat is een goede, er is sowieso bijna geen communicatie omtrent dit event. Dit terwijl het juiste hele mooie/leuke vissen waren vind ik.
Vraag me wel af of dit nu écht een actie van Koicave was of van Koikichiworld?
Volgens mij wordt in de loop van deze maand een winnaar bekend gemaakt.

Fisherman John

Quote from: Madinees on November 13, 2021, 10:10:23 AM
Quote from: Fisherman John on November 10, 2021, 12:13:38 PM
Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt? Of heb ik iets gemist?

Dat is een goede, er is sowieso bijna geen communicatie omtrent dit event. Dit terwijl het juiste hele mooie/leuke vissen waren vind ik.
Vraag me wel af of dit nu écht een actie van Koicave was of van Koikichiworld?
Volgens mij wordt in de loop van deze maand een winnaar bekend gemaakt.


Goed opgemerkt. Het zijn zeker mooie vissen.
Op de middag dat de prijsuitreiking plaats vond was er een Koicave cafe bij koistore in Kaatsheuvel.
Hier waren de meeste bestuursleden van Koicave aanwezig.