News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Wat is jou top 3

Started by Perry, January 03, 2021, 22:19:29 PM

Previous topic - Next topic

Perry

Iets meer keuze vandaag dus wat is jou top 3
Reageren met foto x en dan het nummer wat bij de vis staat

Bas42

Niet alle foto's zijn volledig zichtbaar dus die heb ik maar buiten beschouwing gelaten. Vissen liggen qua kwaliteit dicht bij elkaar wat mij betreft met kleine verschillen in lengte en body dus voorkeur voor patroon geven dan al snel de doorslag. Voor mij springt koi 14 er toch wel echt uit qua patroon (mooi inazuma patroon a;hoewel de patronen niet helemaal aansluiten geeft dit patroon toch een inazuma effect wat mij betreft). Daarna volg ik mijn voorkeur voor maruten patronen en volgt koi nr. 15 en 8. Nr 15 heeft een iets mooier maruten patroon maar liggen wat mij betreft dicht bij elkaar.  Ik heb me even beperkt tot de nummers op de foto's.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Stefan V

Allemaal toffe vissen!
Ik ben het met Bas eens dat ze allemaal weinig voor elkaar onder doen in body.
Voor mij springen vissen 13, 14 en 15 er wel uit kwa patroon.

Joris Wansing

Mijn keuze zal zijn: 14, 15 en 21. 21 ondanks het rood wat in de ogen zit en de 'losse' patroon links van de rugvin. 14 is een kohaku naar mijn smaak! 15 is een goede tweede.

Fredb

Ik ga voor 14, dan 15 en 16. Puur op patroon

Frans.s


Gerrit Wolf

14. 15   8
Dat vindt ik mooie patronen qua patroon de bouw vindt ik allemaal gelijk .moeilijk om te zien vanaf de foto's een film geeft meer duidelijkheid