News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Showa vd showa momotaro

Started by Perry, December 21, 2020, 23:13:36 PM

Previous topic - Next topic

Perry


Stephan Schuller

Showa 1 voor mij bouw ziet er goed uit en het hi op de kop bij de 2e is niet mijn ding  vind ik te breed.

Perry

3 kleuren op de kop en staart vind ik belangrijk

Showa twee heeft het breedste punt wat verder naar achter liggen weet niet of dit nu goed is of juist niet

Patroon is van 1 wat spannender en het sumi zou voor mij niet allemaal door hoeven komen

Dennis

Als bij vis 2 het sumi  van achter op de kop opkomt tot aan het sumi op de neus de vis beter in balans komt,Toch zou ik voor vis 1 kiezen aangezien deze donkerder gaat worden dan vis 2,dat is meer mijn smaak

Bas42

Voor mij showa 2 (de onderste). Maar ze liggen dicht bij elkaar en zijn beiden meer dan welkom. Qua body en patroon spreekt mij die iets meer aan. Beiden zullen nog sumi ontwikkelen waarbij de bovenste showa dominant zwart lijkt te worden. Dat is zonde van het mooie beni patroon. Kwaliteit beni is van een iPhone lastig te beoordelen.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

nico1012

nummer 1 Denk als het zwart helemaal klaar is dat het een hele mooie vis word.
nummer 2 is zoals je ze wel vaker ziet nummer 1 lijkt me een vrij unieke vis

Perry

Het is dat de veiling voorbij was anders had ik best mee willen bieden op showa 1