KOICAVE Chapter Noord-Brabant.

Started by Noodle, December 16, 2020, 21:14:04 PM

Previous topic - Next topic

Noodle

Chapter Noord-Brabant wordt vertegenwoordigd door de KoiCavers:

West Brabant, Kevin Verschuuren.
Midden-Brabant, Anthony Slaats en Nancy Heerholtz.
Oost-Brabant, Perry Bunthof.


Ondersteunend Chapter: Oost-Brabant, Roy van Gerwen.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Perry

CHAPTER  BRABANT
Perry Bunthof
38jaar
Lid vanaf het eerste uur
Vijver van 13.5 kuub (veel te klein😢)
10 koi variërend van 53 tot 86 cm
Filter met trommel bewegend bed en trickle
Opgroeibak van 4 kub met trommel en trickle
Vijver nu zo'n 20 jaar (12 met eigen vijver)
Favoriete variëteit gosanke en chagoi

Ik heb heel veel zin om aan de slag te gaan als chapter Brabant 
Woon je als caver dus in  Brabant en heb je vragen of hulp met iets nodig stuur me gerust een bericht.
Ik ben te vinden in de caveapp via het caveforum en ben medebeheerder op de Koicave Facebook pagina
Keuze genoeg dus😉

Greetzz Perry Bunthof

Roelof


Stephan Schuller


Anthony

Chapters Noord-Brabant
Anthony Slaats 45 jaar,en mijn vrouwkhu Nancy Heerholtz 44 jaar.
Samen hebben we een vijver van plusminus 12 kuub ,met eigenlijk teveel vissen erin, eigenlijk wilde we groter maar helaas niet meer plaats onze favoriet is toch wel de sagoi die nu ongeveer 55 cm is gekocht als tosai. we filteren met 2 apartelijne met 2x sieve en 2x beadfilter ub 60 en daar zijn we goed over te vrede.

Samen hebbe we erg veel zin om als chapter aan de slag tegaan in Noord-Brabant.
Heeft u vragen of hulp nodig bij wat dan ook dan zulle we jullie zo goed mogelijk proberen te helpen Cavers kunne ons vinde op de Caverapp of Facebook stuur een berich of een belletje om zo nog meer van onze hobby te kunne geniete we gaan er voor mvg Anthony en Nancy

Anthony


Perry

Nog twee Brabantse toppers 💪🏻💪🏻

Croesmaster

Welkom alleen en veel succes als Chapter Caveman en Cavevrouw. Een van de 2 op dit moment. En daar zijn we trots op. :y:

Bas42

Succes allemaal in deze geweldige provincie! En idd zoals Roelof zegt ekker punctueel Perry  :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Niet spannender maken dan het is 😎

Kief

Ik ben Kevin, 29 lengtes jong en gevangen door de hobby. Ik draai op een 10 kuubs vijver met momenteel 6 vissen. Ik filter middels een combi trommel en heb hier een automatische spoelklok tbv de verversing bij geplaatst. 


Binnen in de schuur heb ik nog een kleine qbak van 1250 liter tbv het opgroeien/ opvangen van nieuwe koi. 


Mijn favoriete vis is toch wel de Soragoi. Al heb ik zelf de juiste vis nog niet gevonden! 


Aan de slag gaan als chapter West-Brabant, daar heb ik zin in. Samen met de cavers er iets moois van maken is mijn uitgangspunt. Heb je vragen of kan ik je ergens bij helpen, bel, app of bericht mij. Ik ben te vinden op facebook, koicaveapp en het forum. 

Perry


Fredb


Quickie


Rico