KOICAVE Chapter Zuid-Holland.

Started by Noodle, December 16, 2020, 21:09:54 PM

Previous topic - Next topic

Noodle

Chapter Zuid-Holland wordt vertegenwoordigd door de KoiCavers:

Pascal Bronkhorst, Joop van Tol en Michel Verbree.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

pascal

 Jezelf voorstellen is toch wel een dingetje maar ik ga het proberen.

De naam is Pascal en woon in Nieuwkoop samen met mijn vrouw Ingrid.
Naast de Koi hobby heb ik nog een geweldige hobby en dat is de brandweer.
Hoe leuk de hobby ook is de hypotheek kun je er net niet mee betalen dus werk ik een Penitiate inrichting als penitiare inrichtings werker (piwer)

Nu het belangrijkste, de Koi hobby we hebben een koi vijver sinds 2007 en ook sinds die tijd altijd actief geweest bij een koi vereniging,waar ik van alles deed.
maar daar kwam langzaam verandering in langzaam werd ik  diegene die het beheer had over de materialen en het water op de show.

`Kennis is een groot goed en het delen van kennis is macht`

Perry

Suc6 Pascal leuk om eens een naam bij het gezicht te zien
Geloof dat we elkaar al eens gezien hebben bij een vijvertour toch

MichelV

ik zal mezelf ook even voorstellen.

Mijn naam is Michel Verbree en samen met mijn vrouw Moniek een jaar of 10 begonnen met vijveren.
Ik ben 47 jaar en woon in het mooi Nieuwkoop.
Op Schiphol werk ik bij Menzies en ben daar Flightwatcher.
Naast de mooie Koi hobby heb ik een andere grote passie en dat is de brandweer al meer dan 25 jaar oefen ik dit beroep vrijwillig uit. Inmiddels ben ik daar 20 jaar bevelvoerder.

We hebben nu zo`n 8 jaar een Koi vijver daarvoor hadden we goudvissen.
Een jaar  geleden kwam ik door Pascal in aanraking met deze mooie vereniging en sinds een week ben ik chapter van zuid holland.
De kennis die ik denk te hebben wil ik graag met jullie te kunnen dele



Stephan Schuller


MichelV

en hier ook nog maar even een foto

Croesmaster

Welkom en veel succes als Chapter Caveman. :y:

GinRin

Hierbij mag ik me (Joop van Tol) voorstellen als reserve Chapter CaveMan voor de regio Zuid Holland. Al vanaf het prille begin ben ik sympathisant van de KoiCave, een club opgericht door vrienden die ik al jaren ken als fanatieke en sympathieke koiliefhebbers. KoiCave is een club die ongelooflijk veel organiseert voor koihobbyisten en waarbij gezelligheid en kameraadschap bovenaan staan.

Zelf ben ik al zo'n 20 jaar koiliefhebber, na zo'n 20 jaar fanatiek in de aquariumwereld te hebben rondgehangen. Na 11 jaar in het bestuur van een koivereniging actief te zijn geweest, heb Ik een klein bedrijfje opgericht, genaamd KoiToday dat kennisdeling tot doel heeft gesteld. Al jaren organiseer ik cursussen (onder de naam Koi Academy), schrijf artikelen voor nationale en internationale bladen en heb inmiddels twee boeken uitgebracht. Daarnaast adviseer ik mensen op met name het gebied van koigezondheid en waterkwaliteit. Tot slot ben ik Local Certified Judge, waardoor ik op koishows als keurmeester mag optreden.

Mijn rol voor de Cave zal voornamelijk ondersteunend zijn. Daarbij wil ik een evenement organiseren. Mijn twee collega's zullen meer de vijver- en dealerbezoekjes doen.

Joop van Tol


Bram 3.0

Mooi team mannen bijelkaar en lekker laagdrempelig !
Succes mannen Koicavers‼️
25m3,trommelfilter,bleu eco 320,UVC ozonater,3 kamer filter,1kamer bewegend bed.Div. NVN cursussen,koi university 2015, 3 draads pacemaker vandaar Bram 3.0