KOICAVE Chapter Gelderland.

Started by Noodle, December 16, 2020, 20:51:37 PM

Previous topic - Next topic

Noodle

Chapter Gelderland wordt vertegenwoordigd door de KoiCavers:

Stefan van de Voort en Joris Wansing.

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Stefan V

Mijn naam is Stefan van de Voort en ben woonachtig in Rossum (Gelderland). Ik ben opgegroeid in het gebied tussen de Maas en de Waal en daar ben ik al vroeg in aanmerking gekomen met alles wat er leeft in en om het water. De koi hobby, zoals ik die op dit moment beleef, is eigenlijk begonnen zoals bij veel mensen met een goudvissen vijver. Een simpele vijver van zo'n 3 kuub water met een klein pompgevoed kamerfiltertje was mijn eerste vijver. Na het meerdere keren falen met het houden van enkele koi in deze vijver, ben ik mezelf flink gaan verdiepen in de koi hobby. Al snel kwam ik er achter dat deze prachtige vissen veeleisender zijn dan ik in eerste instantie dacht.  Dat heeft er toe geleid dat ik op dit moment mijn 3e vijver aan het bouwen ben, die in het voorjaar van 2021 zal gaan draaien. Met de komst van de Koicave als nieuwe vereniging ging er voor mij een nieuw hoofdstuk van de hobby van start. Het delen van je hobby met andere liefhebbers heeft toch wel een heel mooi aspect! Nu als Chapter caveman van Gelderland zal ik er dan ook alles voor inzetten om het bestuur een handje te helpen in deze mooie provincie. Het doel is duidelijk, nu alleen de middelen nog bij elkaar brengen. Laten we er samen iets heel moois van gaan maken!

"Plezier hebben in de hobby is voor mij het belangrijkste."

Perry


Croesmaster

Welkom en veel succes als Chapter Caveman. :y:

AquaKoos

Mooi dat Gelderland er ook is  :y: Moet nog ff vijverbouwen en volwaardig lid worden maar leer al veel door deze site te volgen en evt. vragen te stellen. Rossum is aan de overkant zeg ik dan vanaf de andere kant van de Waal. Grtzz uit de Betuwe

Croesmaster

Sinds gisterenavond een aanmelding gehad voor een extra Chapter. Ik ga zijn naam nog niet noemen. Hij stelt zich binnenkort aan jullie voor. Eerst moet hij voorzien worden van het exclusieve Chapter Cavemanjasje.

;)

Bas42

Quote from: Croesmaster on December 18, 2020, 07:54:51 AM
Sinds gisterenavond een aanmelding gehad voor een extra Chapter. Ik ga zijn naam nog niet noemen. Hij stelt zich binnenkort aan jullie voor. Eerst moet hij voorzien worden van het exclusieve Chapter Cavemanjasje.

;)
Volgens mij heb ik hier iets van kunnen volgen op de app/facebook of forum .... (weet niet meer waar maar volgens mij was dat  een kandidaat op termijn toch ....)?
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Croesmaster

Ja klopt Bas. Maar hij wil de kans niet laten ontgaan om straks mis te grijpen om erbij te zijn. Hij heeft zich officieel aangemeld.
Hierdoor hebben we in elke provincie minimaal een dubbele bezetting.
Het resultaat van de activiteiten van de Chapters zullen binnenkort zichtbaar worden.  :D

Joris Wansing

Het heeft even geduurd, maar hier stelt de 2e chapter caveman zich ook voor!

Ik ben Joris Wansing en ben 27 jaar jong. Sinds 4 jaar woon ik samen met mijn vriendin in het mooie Eibergen en hebben we natuurlijk een eigen vijver. In 2005 ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met de mooie koi hobby. Inmiddels zijn we al heel wat jaren verder en heb ik een hoop geleerd met betrekking tot waterwaardes en het houden van koi. De ontwikkeling van de hobby gaat snel. Er komen steeds meer nieuwe ontwikkelingen waardoor het gemakkelijker/eenvoudiger kan, maar de uitwisseling van informatie onder de hobbyisten is het belangrijkst. Door het uitwisselen van informatie en ideeën kunnen we van elkaar leren en zodoende problemen voorkomen. Koicave is een mooi initiatief waarbij het de leden kan ondersteunen in het vergaren van kennis, maar ook zeker de gezelligheid die de hobby kan bieden door middel van de koigames en andere bijeenkomsten. Ik heb er zin in om samen met jullie koicave tot een bloeiende vereniging te maken waarbij we beschikbaar zijn voor elke hobbyist.

'Met elkaar, voor elkaar!'



Perry


Stephan Schuller


Noodle

Toppie Joris, we zijn blij met je inzet man  :y:
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Stefan V

Welkom Joris! Super leuk dat je erbij bent!

Stefan V

Quote from: AquaKoos on December 17, 2020, 21:10:55 PM
Mooi dat Gelderland er ook is  :y: Moet nog ff vijverbouwen en volwaardig lid worden maar leer al veel door deze site te volgen en evt. vragen te stellen. Rossum is aan de overkant zeg ik dan vanaf de andere kant van de Waal. Grtzz uit de Betuwe

Lekker dichtbij AquaKoos!
Goed om te horen dat je hier veel aan hebt! je bent altijd welkom bij de Club!

Croesmaster

Welkom Joris en veel succes. We spreken elkaar volgende week.  ;) :y: