News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Showa v.s Showa

Started by Perry, December 07, 2020, 20:29:41 PM

Previous topic - Next topic

Perry

Welke zou jij kiezen

Graag met onderbouwing waarom

Noodle

Moeilijk maar zonder filmpjes toch nr 2 vanwege de massieve body.
De 1e is natuurlijk wel spannender en ook super.

Allebei dan maar.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

nico1012

ik zou voor de 2de gaan.
komt imposanter over.

wil je er 1 van de 2 gaan kopen.

Bas42

Ik zou ook voor 2 gaan. Een "traditionele" showa. Mooie robuuste body. Wellicht iets meer zekerheid tav het sumi en het sumi en beni liggen mooi verdeeld tov elkaar. Koi is qua body en patroon mooi in balans. Als de sumi spot voor op de kop nog aansluiting zoekt naar achteren is het menware ook fatastisch (maar daar heb ik nog twijfels over). Motoguru lijkt in beide bostvinnen aanwezig (moelijk te zien op de foto). Wel ietsje duurder maar kwaliteit moet betaald worden toch.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

pascal

Voor mij de eerste puur omdat ik benieuwd ben naar de ontwikkeling.

Fredb

de tweede lijkt een betere body te hebben, maar 1 spreekt mij meer aan. Hij oogt wat frisser, en de kleurvlakken beter verdeeld.

Perry

 ik denk er eigenlijk ook hetzelfde over als iedereen

Bouw van 2 is beter meteen klaar voor de show
Showa 1 is spannender

Perry

Quote from: nico1012 on December 08, 2020, 13:58:28 PM
ik zou voor de 2de gaan.
komt imposanter over.

wil je er 1 van de 2 gaan kopen.

Heb zitten dubben om mee te doen maar ben niet zo van de veilingen die ik niet zelf in de hand heb

Dennis

Zou  voor nummer 1 gaan,om te zien hoe ie finisht,de tweede vind ik te ver gefinisht.

Bartje

De eerste foto, die moet nog mega gaan ontwikkelen, tweede foto, betere body alleen bijna klaar met de ontwikkeling. Maar goed, ik heb meer verstand van brand zeg maar ;)
25 m3 met AEM trommel, los bewegend bed (150L). Tower filter met trickle.

Leon77

Showa 1 voor de toekomst. Bredere en langere kop. Goede body, beni moet nog sterker worden. Sumi moet nog verder ontwikkelen, verwacht dat het wit hier meer aanwezig blijft. Is ook mijn persoonlijke voorkeur.