Izumiya Mukashi tosai 2020

Started by Fredb, November 15, 2020, 15:51:33 PM

Previous topic - Next topic

Fredb

Bij het ophalen van mijn Challenger, heb ik deze vis erbij gekocht. Dit is 1 van de "overblijvers" van de Mukashi.

Gewoon ff om te laten zien :)

Fredb


Fredb


Noodle

Mooi man, gaat goed.
Het metallic op de kop bijna dicht gegroeid, gaat ook weer een mooie worden.  :y:
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Perry


Fredb

ik ben er ook blij mee. Wel hulp gehad met uitzoeken :)

Perry


Fredb

Nu nog 15 graden. Ik had hem op 22. De winter door verwarmen heb ik niet echt de spullen voor. Ik verwarm met een 600 watt verwarmingstaaf. (ijsvrijhouder) De bak staat in een ruimte waar het in de winter 12 graden kan worden, dus dat wordt me te gek. De bak is wel geïsoleerd, maar de bovenkant open, Ik wil er ook in kunnen kijken 8)

komend voorjaar gaat de temperatuur weer omhoog.

Fredb

goed de winter doorgekomen. Omdat ik de challanger moest fotograferen, deze ook gelijk weer meegenomen. Het water is nu weer op 16-17 graden, en de daglichtlamp weer aan. 39 cm

Perry


Fredb

het wordt een flinke dame. Komende zomer de vijver in, dan kan ze wat baantjes trekken. Ik hoop dat het bij deze body blijft.

Perry

Ik zou graag iets minder body zien of sms'en staart wat voller

Bas42

Je moet idd het trainingsprogramma maar weer eens voor de dag halen Fred ....
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Fredb

Het valt ook niet mee om in een 1500 literbak baantjes te trekken :)

Fredb

vandaag haar in de vijver gedaan. Dan kan ze trainen :)
toch een cm erbij gepakt nu 40