Challenger Kin ki Matsuba van Fred.

Started by Fredb, June 09, 2020, 18:34:29 PM

Previous topic - Next topic

Fredb

Hij is nu van de qbak naar de vijver gegaan. Toch weer 2cm erbij. Temperatuur qbak en vijver is 16.5

Fredb


Perry


Fredb


Madinees

Mooi zeg. Eens met Perry, heb er ook een maar die lijkt wat dikt te worden. Dit is mooi zo langgerekt.
Heb je veel stroming in je opgroeibak?

Fredb

Het is een 1500 literbak, en ik denk dat er tegen de 3 kuub per uur door het filter gaat. Ze moeten dus wel zwemmen blijven. Maar het moet ook in de vis zitten. De andere vis die in de bak zwom heeft weel een buikje gekregen.

Fredb


Perry

Denk dat je een prachtige vis er aan over gaat houden Fred

Weet je het geslacht

Fredb

Ik denk een vrouw.

Komende week ff de foto's uitzoeken voor de update in te sturen.

Fredb

De laatste update voor de Challenge. Volgend jaar weer nieuwe update, want ik vind dat je vissen over een langere periode dan twee jaar moet zien. Het is jammer, maar begrijp, dat dit voor een Challenge bijna niet te doen is, omdat de meeste deelnemers dan afhaken. Twee jaar vinden veel al lang.

Blij dat ik heb meegedaan, en bedankt voor de organiserende!  :y: :y:

Fredb


Perry


Fredb


Bas42

Ziet er heel netjes uit. Ben het met je eens dat ontwikkelingen van een koi over meerdere jaren bekeken moet worden. Dit jaar is voor velen een lastig jaar geweest en verspeel je dus zomaar een jaar. Dan is 2 jaar wel heel kort. Met koi moet je geduld hebben en wordt je toch vaak verrast op lange termijn.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Noodle

Supermooie koi en ik heb zelfs begrepen dat deze 4e is geworden in de koichallenge!  :o
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen