The Koi Page, TKP Cup 2020.

Started by Captain Caveman, April 19, 2020, 10:53:50 AM

Previous topic - Next topic

Captain Caveman

Ben jij overtuigd van je Koi-Keeping skills en wil je de strijd aan gaan met andere Hobbyisten; schrijf je dan in voor de TKPCUP!

De TKPCUP bestaat uit een 6-tal HQ Dainichi Jumbo Tosai uit de NewMiharaX en SuperKohaku bloedlijnen. Deze worden aangeboden voor €875,-. Nadat alle Tosai een nieuwe eigenaar heeft en elk vetrokken zijn naar hun eigen vijver, krijgt elke Tosai krijgt een jaar de tijd, tot Mei 2021, om uit te groeien tot een volwaardige Nisai. Uiteindelijk zal door de deelnemers en TKP worden bepaald welke Koi de winnaar is van de TKPCUP 2020!

De totale kosten voor de gehele deelname bedragen €875,-. Tijdens het deelnemen aan de TKPCUP krijgt u 15% korting op Kiyomizu Koi Food. Kiyomizu is in onze ogen het beste voer om het maximale uit deze vissen te halen. Ook zult u de eerste 7KG van TKP cadeau krijgen.

Start inschrijven 13-04-2020  - 12:00
Einde inschrijven 27-04-2020 - 12:00

Inschrijven wordt gedaan op een individuele Koi op onze website. Mochten er meerdere personen zich inschrijven op één Koi wordt er willekeurig geloot. Na loting zullen zowel de winnaar van de loting als de verliezers op de hoogte worden gebracht door middel van een Email.

Prijzen
1e prijs: Gratis Jumbo Tosai voor deelname TKPCUP 2021
2e prijs: 7KG Kiyomizu Koivoer naar keuze t.w.v. €89,95,-

Meer info: www.thekoipage.com

Van elke deelnemer aan deze TKP Cup is een topic aangemaakt waarin de deelnemers de ontwikkeling van hun koi kunnen bijhouden.
Koi 1: koicave.nl/forum/index.php?topic=577.0
Koi 2: koicave.nl/forum/index.php?topic=578.0
Koi 3: koicave.nl/forum/index.php?topic=579.0
Koi 4: koicave.nl/forum/index.php?topic=580.0
Koi 5: koicave.nl/forum/index.php?topic=581.0
Koi 6: koicave.nl/forum/index.php?topic=582.0

SjuulD

Zijn er koicave leden die hieraan meedoen ?

Ik heb namelijk gedacht dat dit misschien wel interessant was .

Mvg
Vijver ongeveer 24m3  Ub-100 , ultrasieve , Auga 30.000

6 bewoners.

kelvin

Nog nooit van de dealer gehoord, lijken me wel echt goede vissen. Heeft iemand ervaring met deze dealer?

Bas42

Martien van Nuenen doet mee volgens mij. Geen ervaring met de dealer (bestaan pas sinds 2019 en zitten voornamelijk in het top-segment).
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Martje

Ik doe inderdaad mee aan de challenge, hoge kwaliteit tosai van Danichi,ouderdier boven 1 mtr.
En hele nette prijs,maar je moet inschrijven en mee loten dus is nog maar de vraag of je 1 van de 6 visjes hebt.
Heb ook de beoordelingswedstrijd uit geschreven, met naar mijn mening prachtige prijzen,onbegrijpelijk dat nog niemand beoordeeld heeft.

Budeltje

Geen zorgen Martien, dat ga ik zeker nog doen. Alleen eerst even het tuinhuis/filterruimte afwerken van buiten

SjuulD

Quote from: Martje on April 20, 2020, 22:18:37 PM
Ik doe inderdaad mee aan de challenge, hoge kwaliteit tosai van Danichi,ouderdier boven 1 mtr.
En hele nette prijs,maar je moet inschrijven en mee loten dus is nog maar de vraag of je 1 van de 6 visjes hebt.
Heb ook de beoordelingswedstrijd uit geschreven, met naar mijn mening prachtige prijzen,onbegrijpelijk dat nog niemand beoordeeld heeft.

De vissen zien er echt geweldig uit inderdaad. Mag ik vragen op welke vis jij je hebt ingeschreven ?

Heb je een linkje van/naar de beoordelingswedstrijd?

Mvg
Vijver ongeveer 24m3  Ub-100 , ultrasieve , Auga 30.000

6 bewoners.

Bas42

Quote from: Martje on April 20, 2020, 22:18:37 PM
Ik doe inderdaad mee aan de challenge, hoge kwaliteit tosai van Danichi,ouderdier boven 1 mtr.
En hele nette prijs,maar je moet inschrijven en mee loten dus is nog maar de vraag of je 1 van de 6 visjes hebt.
Heb ook de beoordelingswedstrijd uit geschreven, met naar mijn mening prachtige prijzen,onbegrijpelijk dat nog niemand beoordeeld heeft.
Geduld Martien. Je uitvraag is pas zondag online gedaan. En een serieuze beoordeling vraagt ook wat tijd. 6 filmpjes bekijken, formulier invullen, nog een keer controleren. We zijn ook geen professionele jury ....
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

kelvin

Waar staat die wedstrijd Martien?
Ik doe graag mee

nico1012

02 is echt een beauty. doet me een beetje denken aan Theo zijn Kohaku die ook een mooie ontwikkeling heeft doorgemaakt

TheKoiPage

Quote from: Bas42 on April 20, 2020, 09:42:55 AM
Martien van Nuenen doet mee volgens mij. Geen ervaring met de dealer (bestaan pas sinds 2019 en zitten voornamelijk in het top-segment).

Exact, we zijn pas afgelopen september begonnen met het bedrijf, dit is ons eerste Tosai seizoen. :)