News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Sanke Maruyju

Started by BramCost, December 23, 2019, 10:50:46 AM

Previous topic - Next topic

BramCost

Goedemorgen.

1 van de 2 aangekochte vissen voor aankomend seizoen.

Een Sanke Tosai van 23CM Tategoi.
Erg benieuwd naar de ontwikkelingen, Ik zal veel gaan leren over de ontwikkelingen die de vis gaat doormaken verwacht ik.
Hij zal bij de dealer blijven in de verwamde tank tot september, Mocht hij goed genoeg zijn tijdens Arcen dan mag hij/zij mee doen.
Ik ga Na de kerst naar de Dealer om hem te bekijken en wat fotos te nemen.



wat vinden jullie?

13m3 - Biodrum 30 - 5 Koi

Theokoi1962

Wat een prachtige tosai. Huidkwaliteit echt fenomenaal. Mooie lange bouw, vinnen prima met al wat tejima dat eraan komt. Dit is nou echt een spannende vis om te volgen. Mooie vis :y:
vijver + filters 90 kuub, Red Label 50/55 combi, AEM 35 trommel, Red Label 2 kamer filter (matten/bwb), bwb 3500 liter, Aquaforte luchtpomp 100/2  60/4, 1 XBlue-Eco 500 met flowchamp kop, 1 X Air Aqua Flowfriend Pro,   1 X Blue Eco 320, bakki-shower/2, eiwitafschuimer Ratz Berlin 400

BramCost

Hier 2 fototjes van vandaag. Had niet de meeste tijd en het beste licht. Misschien wel een beter blik op de vis!
13m3 - Biodrum 30 - 5 Koi

Noodle

Ik ben wel erg nieuwsgierig naar deze!  :P
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Theokoi1962

Ja, anders ik wel. Kan er nu moeilijk iets over roepen...foto's zijn net ff te donker om het goed te kunnen zien. Maarre...in de basis gewoon een goede tosai, duss... :y:
vijver + filters 90 kuub, Red Label 50/55 combi, AEM 35 trommel, Red Label 2 kamer filter (matten/bwb), bwb 3500 liter, Aquaforte luchtpomp 100/2  60/4, 1 XBlue-Eco 500 met flowchamp kop, 1 X Air Aqua Flowfriend Pro,   1 X Blue Eco 320, bakki-shower/2, eiwitafschuimer Ratz Berlin 400

BramCost

Quote from: Noodle on March 02, 2020, 11:06:31 AM
Ik ben wel erg nieuwsgierig naar deze!  :P
Ik net zo! half April zal ik mijn Kohaku gaan ophalen dan kan ik deze nog eens opnieuw op de foto zetten.

Quote from: Theokoi1962 on March 02, 2020, 13:24:08 PM
Ja, anders ik wel. Kan er nu moeilijk iets over roepen...foto's zijn net ff te donker om het goed te kunnen zien. Maarre...in de basis gewoon een goede tosai, duss... :y:

Ik probeer half april wat nieuwe fotos te maken. Dan zal ik mijn Kohaku ophalen.
13m3 - Biodrum 30 - 5 Koi

johnlith

heb je de koi al opgehaald?

Perry

Idd een hele leuke sanke  :y:
Ben ook heel benieuwd naar de ontwikkeling
Vooral van het sumi volgens mij komt het op de goede plekken te liggen

Bas42

Een visje wat zeker nog een update verdiend  :y: Als het sumi nog wat meer gaat doorkomen en hij de nodige centimeters en body gaat ontwikkelen kan deze nog weleens verrassen. Veel succes Bram en laat tzt nog eens wat zien.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

BramCost

Ik hoop AS zondag mijn Kohaku te kunnen halen.
Dan probeer ik direct even een fototje te schieten van de Sanke.

Gister in de doorgroei tank bij de dealer wel even langs zien zwemmen, zag er goed uit...
13m3 - Biodrum 30 - 5 Koi

Perry

Komt die bij A&A vandaan??

BramCost

Quote from: Perry on April 20, 2020, 00:29:31 AM
Komt die bij A&A vandaan??

Jazeker, zwemt naast de xxl tank. De kohaku in de ronde verkochtbak bovenin.
13m3 - Biodrum 30 - 5 Koi

Perry

Dan hebben Stefan Swinckels die zaterdag nog aangekeken
Hij kwam me bekend voor

BramCost

Quote from: Perry on April 20, 2020, 23:29:52 PM
Dan hebben Stefan Swinckels die zaterdag nog aangekeken
Hij kwam me bekend voor

En wat vond je er van zover?
Zal helaas niet mee mogen doen op een show, dat was wel de bedoeling mocht hij/zij goed genoeg zijn. Dat zullen we niet weten dit jaar.
13m3 - Biodrum 30 - 5 Koi

Perry

Als het de goede was die we gezien hebben heeft die een mooi langgerekte bouw