Koichallenge koffiecorner

Started by Noodle, October 21, 2019, 12:27:08 PM

Previous topic - Next topic

Noodle

Klets, discussie en informatie over de nieuwste Red Label koichallenge 2020.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Bas42

Zijn de varieten die worden ingekocht bekend voor de sluitingsdatum van inschrijving?
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Croesmaster

Ik mis in mijn vijvert een Yamabuki...dusss..

SjuulD

Quote from: Bas42 on October 21, 2019, 12:57:44 PM
Zijn de varieten die worden ingekocht bekend voor de sluitingsdatum van inschrijving?

Hier ben ik ook benieuwd naar.

Mvg
Vijver ongeveer 24m3  Ub-100 , ultrasieve , Auga 30.000

6 bewoners.

Noodle

Het zullen sowieso meerdere variëteiten zijn die deel gaan nemen.
Kweker en variëteit zijn hierbij van ondergeschikt belang, de beste kwaliteit telt en zullen we inkopen.
Dit is voornamelijk de reden dat we ons nog niet vast gaan pinnen door nu al een variëteit vast te leggen.

Na aankoop van de tosai kan er normaliter nog gewoon ingeschreven worden.
In het geval dat er dusdanig veel inschrijvingen zijn dat het aantal beschikbare koi niet toereikend is zal de volgorde van inschrijving leidend zijn.

Wil je absoluut alleen meedoen met een specifieke variëteit dan kun je dus het beste wachten met inschrijven met een klein risico dat je buiten de boot valt.
Wil je gewoon een hele goede kwaliteit eenkleurige tosai dan zou ik gewoon durven inschrijven, zeker omdat er meerdere variëteiten mee gaan doen.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Fredb

we gaan het meemaken wat het wordt. Ik heb wel mijn voorkeur, maar toch maar ingeschreven. In het verleden behaalde resultaten......
Maar het is iedere keer nog goed gekomen :y:

Croesmaster

Vandaag ook ingeschreven. Ik wil die trommel toch wel graag winnen. Denk ook dat dit gaat lukken nu. Zet ik 2 trommels op mijn vijver. Stel dat er een uitvalt.. :P

Perry

En ja hoor we zijn los :P

Wie van de forumcavers doet er mee en is al uit wezen zoeken
Ik iig wel

Croesmaster

Ik mag donderdag pas uitzoeken. Ik moet nog even wachten. En jullie qua foto van mijn deelnames.

Bas42

Ik laat dit jaar overgaan. Gisteren wel mijn opgroeibak leeg gemaakt maar moet eerst weer ruimte maken in de vijver. Dus moet nog een paar visjes kwijt. In ieder geval aan alle deelnemers veel plezier en succes  :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Rob en tara koi


Perry

Henri en rob al een idee waar jullie voor gaan ?

Rob en tara koi

Ja een nieuwe mukashi
Mijn grote van 94 cm was door mijn hekwerk gesprongen  :'(

Perry

Oei dat is balen
Heb verschillende mukashi met mooie lange koppen gezien
Dat vind ik vaak een dingetje bij mukashi

Croesmaster

Karasigoi en chagoi.

Balen Rob.  :'(