News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Wim's vijver.

Started by Wim, March 15, 2019, 13:57:19 PM

Previous topic - Next topic

Wim

Koivijver 18 kuub. Filter: Befil Trommelfilter 2.0 profi., bew. bed (510 L), met ingebouwde dompel uv 42watt. retour (22 kuub per uur) via airlift.

Wim

Ondertussen ben ik alweer een week thuis en de galblaas is verwijderd.
Ben bezig om de pijnstillers af te bouwen.
De vijver ligt er nog steeds netjes bij. En de palmen zijn zelfs al iets gegroeid.
Voerautomaat hangt er ook weer. En de koi zitten al op zomervoer. Hopen dat het een mooi seizoen wordt en dat we geen echte kou meer krijgen. :y:
Koivijver 18 kuub. Filter: Befil Trommelfilter 2.0 profi., bew. bed (510 L), met ingebouwde dompel uv 42watt. retour (22 kuub per uur) via airlift.

Wim

Hier nog wat plaatjes...........
Koivijver 18 kuub. Filter: Befil Trommelfilter 2.0 profi., bew. bed (510 L), met ingebouwde dompel uv 42watt. retour (22 kuub per uur) via airlift.

Perry

Beterschap wim
Kan je mooi genieten van de vissen tijdens je herstel

Bas42

Heerlijk zo die vijvers met de zonneschijn er op. Genieten!
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Fredb


Rinikoi

Mooie vijver Wim! Vooral de vorm van de vijver spreekt mij erg aan👍

Wim

Koivijver 18 kuub. Filter: Befil Trommelfilter 2.0 profi., bew. bed (510 L), met ingebouwde dompel uv 42watt. retour (22 kuub per uur) via airlift.

Wim

Alweer een stuk verder. Met de vijver gaat alles super. Alleen de palm in de grond bij de vijver lijkt het niet naar z'n zin te hebben. Bladeren worden gelig.
Kan ook komen van de droogte natuurlijk.
Meer mensen met een palm in de zon in de grond? Foto lijkt me niet echt nodig.

Alleen als iemand het echt nodig vind plaats ik er eentje................ 8)
Koivijver 18 kuub. Filter: Befil Trommelfilter 2.0 profi., bew. bed (510 L), met ingebouwde dompel uv 42watt. retour (22 kuub per uur) via airlift.

Perry

Zou zeggen dat een Palm wel tegen wat droogte moet kunnen