Mukashi Ogon Challenge Koi Kichi World

Started by Theokoi1962, April 10, 2019, 19:10:55 PM

Previous topic - Next topic

Theokoi1962

De Koi Kichi grow out 2019! Mukashi ogon!

In navolging van het succes van 2018 komt er op vele verzoek van klanten die toen niet meededen  een nieuwe grow out me tMukashi ogon gekweekt door Okawa (Matsue bloedlijn)

U kunt de Mukashi Ogon ophalen zaterdag 13 april na 17:00 op een speciale middag voor de grow out. Let wel het gaat op volgorde van reservering. U krijgt hier geen aparte uitnodiging meer van. (let op de watertemperatuur u bent zelf verantwoordelijk voor een goede opvang van uw koi)

De kosten van de Challenge per koi zijn in totaal Eur 99,95

De Mukashi ogon zijn woensdag 10 april 2019 vanaf 19.00 te reserveren via deze site (www.KoiKichiWorld.nl) via 1 van de de 2 foto's op de voorpagina van de site. De link zal exact deze tijd online zijn zodat iedereen gelijke kansen heeft.

Met deze wedstrijd zijn de volgende prijzen te winnen:

De winnaar van de koi  die de meeste cm groei heeft gepakt: Je krijgt je  een waardebon te besteden bij KKW twv  € 250,-
De koi die als 2e de meeste cm groei heeft gepakt: wint een polyester  meetbak van 100/115 cm lang twv  € 97,95! Hopelijk wordt ook deze meetbak gauw te klein!
de winnaar van de koi die het mooist is geworden wint 10 kg groeivoer twv € 169,95
De koi die als 1 na mooist is geworden:   zijn tosai gratis in de vorm van een waardebon van je aankoopbedrag
En uiteraard als je je koi goed verzorgd: een hele mooie mukashi OGON of karashigoi van wie weet wel ... cm lang en heeeel breed!
Alle deelnemers krijgen bij aanvang van de wedstrijd 1 kg BP Super Growth cadeau t.w.v 24,95 zodat alle koi een goede eerste start maken qua groei!
De koi kunnen zaterdag 13 april worden opgehaald en uitgezocht Op een speciale namiddag na 17:00 . De koi kunnen worden uitgezocht op volgorde van inschrijving. Dus meldt u zich als eerst aan via de site van koikichiworld.nl door betaling van  € 99,95 heeft u eerste keus! Uiteraard zorgen wij op deze dag voor een hapje en een drankje! (het kan enkele uren duren voordat iedereen aan de beurt is geweest.)

Medio november 2019 zal de winnaar bekend worden gemaakt op een speciale gezellige dag vermoedelijk op een zaterdag namiddag waarbij KKW zal zorgen voor wederom een hapje en een drankje!

Spelregels:

Maximaal 3 koi per deelnemer.
Om mee te dingen voor de prijzen is de deelnemer zelf verantwoordelijk voor 2 foto's aan het einde van de wedstrijd.in de periode 23 tot en met 28 september 2019 een foto opstuurt : 1 foto waarbij de lengte van de koi duidelijk is gefotografeerd in de meetbak, een 2e foto waarbij de koi van voren is gefotografeerd, zodat de kwaliteit goed zichtbaar is. (hoe beter de foto, hoe beter we de kwaliteit kunnen zien, dus meer win kans) Deelnemer dient deze foto's in de periode 23 september tot en met 28 september in te sturen naar info@koikichiworld.nl om mee te dingen naar een van de vele prijzen. De mukashi en de karashigoi worden samen gejureerd en delen samen de bovengenoemde prijzen.

Komt u niet zelf naar de prijsuitreiking dan zal de helft van de prijs bij waardebonnen en voer naar de daaropvolgende winnaar gaan!
Ingezonden foto's kunnen door KKW worden gebruikt voor promotie doeleinden.
Zover het wedstrijdelement niet voorziet kan KKW deze aanvullen indien nodig.

Graag op uw internet reservering vermelden of we uw naam mogen vermelden bij uw koi en eventuele prijzen.

KKW houdt zich het recht voor om bij de winnaar langs te gaan om maten etc. te controleren.


Kon het toch weer niet laten. Hahahaha. Zaterdag om 17.00u ophalen.
Vanavond vast beginnen temperatuur te verlagen :D
vijver + filters 90 kuub, Red Label 50/55 combi, AEM 35 trommel, Red Label 2 kamer filter (matten/bwb), bwb 3500 liter, Aquaforte luchtpomp 100/2  60/4, 1 XBlue-Eco 500 met flowchamp kop, 1 X Air Aqua Flowfriend Pro,   1 X Blue Eco 320, bakki-shower/2, eiwitafschuimer Ratz Berlin 400

Noodle

#1
Dan kan ik weer niet achterblijven......  8)
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Perry

Ik ook niet :D

Helaas duurde het bestellen langer dan ik dacht
Telefoon wilde niet echt op het voetbalveld  :(

Bas42

Twijfel nog een beetje. Zijn er nog beschikbaar of is het meeste verkocht?
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Zolang je kan bestellen zullen er nog zijn denk ik

Bas42

Ja maar wil dan ook een beetje keuze en niet de laatste die overblijven
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Hoe langer je wacht hoe meer er voor je zitten

Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Theokoi1962

Ik heb er echt zin an. Krijg een ontzettend Marudo challenge gevoel, waarvan nu een reus in mijn vijver zwemt.
vijver + filters 90 kuub, Red Label 50/55 combi, AEM 35 trommel, Red Label 2 kamer filter (matten/bwb), bwb 3500 liter, Aquaforte luchtpomp 100/2  60/4, 1 XBlue-Eco 500 met flowchamp kop, 1 X Air Aqua Flowfriend Pro,   1 X Blue Eco 320, bakki-shower/2, eiwitafschuimer Ratz Berlin 400

Perry

Ik baal gruwelijk dat het niet op schoot met de site

Maar goed 1 van de 3 zal best wel wat groeien  ;)

Theokoi1962

vijver + filters 90 kuub, Red Label 50/55 combi, AEM 35 trommel, Red Label 2 kamer filter (matten/bwb), bwb 3500 liter, Aquaforte luchtpomp 100/2  60/4, 1 XBlue-Eco 500 met flowchamp kop, 1 X Air Aqua Flowfriend Pro,   1 X Blue Eco 320, bakki-shower/2, eiwitafschuimer Ratz Berlin 400

Perry


Theokoi1962

vijver + filters 90 kuub, Red Label 50/55 combi, AEM 35 trommel, Red Label 2 kamer filter (matten/bwb), bwb 3500 liter, Aquaforte luchtpomp 100/2  60/4, 1 XBlue-Eco 500 met flowchamp kop, 1 X Air Aqua Flowfriend Pro,   1 X Blue Eco 320, bakki-shower/2, eiwitafschuimer Ratz Berlin 400

Ron

Ik ga hiervoor passen. Heb namelijk een keer Mukashi in de QB gehad en vrat alle voer weg voor de ogen van de rest van de koi.
Veel plezier met de challenge heren.  :y:
14 m³ vijver / blue eco 240 / Do-It combi 30 trommelfilter
1,8 m³ QB / Red Label ANP 6500 / MKF / Sansai mini trickel

Perry

Dan hebben de rest juist een voorbeeld  Ronny  :)